Yankee Candle rendelés és vélemény kicsit hosszúra nyúlva

Unknown | 10/12/2015

Itt az újabb szállítmány

Éreztem én szeptember elején, amikor leadtam az első Yankee Candle rendelésemet, hogy nem kellett volna. Elindultam a lejtőn és nincs megállás. Vagy legalábbis most még nincs.
Két viaszmelegítőt és tartokat rendeltem akkor. Most tartokat és autóillatosító zselét. 
Vajon mi lesz a harmadik körben? :)

14 tartot rendeltem, ennek a fele fehér színű és még csak csomagoláson keresztül szagolgatva, de azt kell mondjam, jobban bejönnek, mint a színesek.
Szeretném megtalálni az idei adventi/téli illatomat. Sanszos, hogy a mostani rendelésemben meg is lesz. 

Az új téli illatok közül 2 került be a kosaramba:
- Bundle up: Nem ez a kedvencem de tetszik.
- Winter Glow: Nem túl erőteljes de nagyon finom illat. Már a csomagoláson keresztül is nagyon tetszett, de melegítve még jobb. Az illatok leírásában nem vagyok túl jó de ez számomra olyan krémes-kicsit parfümös illat. Egyáltalán nem a tél jut róla eszembe. Ha már rá és a télre kell asszociálnom, akkor egy meleg, puha, törtfehér pulóver jut róla az eszembe, amibe szívesen belefúrom az arcomat mert szeretem érezni a tapintását és beszívni az illatát. Ő az egyik, amelyik nagyon bejön.

Van még pár téli illat:
- Christmas Eve: a kisfiam kérésére került a kosárba az elején lévő Mikulás miatt.
- Icicles: na erre kíváncsi leszek. Olyan jó véleményeket lehet olvasni. De itthon már hárman szagoltuk meg és mindenkinek a WC illatosító jutott róla az eszébe.
- Season of Peace: szintén nagyon tetszik.
- Snow in Love: 



Néhány gourmet illat is akad:
- Tarte Tatin: a leírás szerint almás lepény illatú. Mi ugyan almás lepényt nem szoktunk készíteni de almás pitét igen és annak még csak nem is hasonló az illata. Így egyenlőre csalódás.
- Pain Au Raisin: csomagoláson át szagolgatva a diós csiga illata jön át.
- Cranberry Pear: tetszik. :)
- Orange Splash: a tiszta, lédús narancs illatát vártam. Ehelyett narancs szörp, olvasztva is.

És a maradék:
- Clean Cotton: nagyon jónak tűnik.
- Shea Butter: nem az igazi. Mondjuk nem is tudom mit vártam, amikor a shea vajnak alapból sincs túl jó illata.
- Soft Blanket: finom de egy kicsit túl édesnek tűnik.
- Wedding Day: virágok, nem rossz. Kíváncsi vagyok, milyen lesz olvasztva. Lehet csak egy féllel kezdek majd.



Rendeltem még az akciós zselés autóillatosítókból is. Elméletileg 4 hétig bírják. Na majd kiderül.
- Coconut Bay
- Juicy Peach: csak nagyon halványan érezni de jónak tűnik. A barackra én amúgy is mindig vevő vagyok.
- Machintos: már a csomagoláson kívül is érződik az illata. Fincsi alma. :)



És most egy kis beszámoló az előző rendelés LINK tartjairól. A megrendelt dolgok egy része ajándékba ment, így azokról nem tudok nyilatkozni. Illetve egyről még is:
- Lavender: igazi levendulamániás kapta, aki szereti is az illatát de ez nem jött be neki. Ahányszor olvasztotta mindig fejfájást kapott tőle. Amúgy szerintem egészen élethű illat.
- Fluffy Towels: tökéletes öblítő illat. Amikor ezt használtam, akkor a férjem meg is kérdezte, hogy mostam-e, mert olyan öblítő illat van a házban. Nekem ez volt a kedvencem az első rendelésből. Most is ez illatozik.
- Silver Birch: elsőre fura volt, hogy férfi parfüm illata van. Kellemes, nem tolakodó illat. Agglegény lakásba teljesen el tudom képzelni.
- Garden Sweet Pea: finom, visszafogott virág illat. Nekem nagyon tetszett. Lehetett érezni, de csak diszkréten volt jelen a szobában hangulatot adva de nem tolakodott erőszakosan az ember orrába. Tavasszal fogok még rendelni belőle. Ez  volt a másik kedvencem.
- Pink Sands: fura volt a sós illata. Talán ha most jöttünk volna haza a tengerpartról... de most így ősszel nekem nem jött be.
- Red Apple Wreath: finom almaillatban reménykedtem de ez nekem túl fűszeres. Erős illat, még ha nem melegítettem csak kint hagytam úgy is érződött az illata.
- Honey Glow: rossznak nem mondanám de nem csavarta el a fejemet. Nem hiszem, hogy újra fogom rendelni.
- Vanilla Cupcake: nekem tetszik az illata csak nagyon erős. Édesapám nem szereti a túl erős illatokat, szinte rosszul van tőlük, így amikor eljöttek meglátogatni, ki kellett húznom a melegítőt, mert nagyon tömény volt neki. Azóta még nem került újra rá a sor.
Nem próbáltam még ki a Margarita Time-ot de kívülről nagyon tetszik az illata. Nyáron ez igazi telitalálat lehet. Szintén még hangulatra vár a Bay Leaf Wreath, ami tipikus őszi illat.

A tart melegítésnél nekem nem igazán jött be az alufóliázás. Sokszor nem is tudom, hogyan de a több réteg ellenére is alá tudott folyni. A kiöntögetés nem rossz, de mivel nem lehet mindet kiönteni, így ki kell utána törölni és egészen sokat veszít az ember.
A legjobb módszernek az bizonyult ha betettem a fagyóba, mert utána ha egy kicsit alányúltam könnyen ki tudtam szedni. Viszont nagyon valószínű, hogy egyszer olvasztás után nem vártam meg, hogy tökéletesen szoba-hőmérsékletűre hűljön vagy fordítva hűtés után visszamelegedjen, így egy nagyon kis helyen megrepedt a máz a melegítő tárcáján.

Kevés olyan nap van, hogy ne illatozna valami nálam. Olyan gyönyörű kiegészítőket lehet hozzájuk kapni csak ne lennének annyira drágák. Mire kinézem, hogy ez is tetszik meg ez is és még ez is jó lenne, aztán összeadom az árát egy kisebb fajta szívinfarktust kapok. :P :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...