Daiso smink szivacs (és ecset) tisztító

Unknown | 10/05/2015
A Daiso egy Magyarországon talán kevéssé ismert japán márka. Ha jól tudom, akkor Japánban drogériás márka, ennek megfelelően az árai sem kúsznak fel a csillagos égig. Már elég régen szemezgettem vele, végül egy sminkszivacs tisztító mellett döntöttem, mivel a makeup cuccok tisztításához elég kevés termék kapható itthon az üzletekben.



Az Ebayről vásároltam és kb. 2,5 hét alatt érkezett meg. A csomagolása fehér műanyag flakon rózsaszín matricával, amin japánul, angolul és talán spanyolul vannak rajta a legfontosabb tudnivalók. Az ára 1400 forint körül mozog ingyenes szállítással és 80ml-t kapunk érte.



Maga a termék teljesen színtelen, szagtalan anyag és csak mérsékelten habzik. Bár szivacsok mosásához ajánlják én nem igazán használok a sminkeléshez, így az ecseteimet tisztítottam meg velük. A tenyerembe öntöttem egy nem túl nagy adagot majd a benedvesített ecsetet beledörzsöltem. Vízzel leöblítettem. Ha szükséges volt akkor megismételtem a fenti lépéseket. 

Az Estée Lauder alapozó ecsetemmel

Használtam szintetikus (Real Techniques) és természetes (mókus) szőrű ecsetekkel is és nem okozott problémát. Egyik ecsetemnek sem kezdett hullani a szőre. A legnehezebben tisztítható ecsetem a Shiseido alapozó ecsete. Egy idő után le is szoktam a használatáról, mivel semmivel sem sikerült tökéletesen kitakarítanom.  A Daiso csaknem tökéletesen vizsgázott. Igaz jópárszor átkellet mosnom de száradás után csaknem olyan lett, mint újkorában. Csaknem de még mindig nem tökéletes, egy kicsit olyan érzésem van mintha még mindig maradt volna benne alapozó. Viszont a korábbi kísérleteimmel összehasonlítva igazán meggyőző a végeredmény.

Van még valami, amit ha akarom se tudtam volna nem észrevenni. Mégpedig, hogy eléggé szárít. Igaz egyszerre mostam ki az összes ecsetemet de a végére kifejezetten száraz volt a tenyerem. 
Ez volt az első olyan termékem, amit kifejezetten a sminkeszközök tisztítására ajánlanak. Korábban csak sampont használtam de ez sokkal jobb. Az összetevő listát nem találtam meg, de biztosan rajta van csak japánul. :)

Az Ebayről ti is beszerezhetitek pl. LINK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...