Kozmetikumokat rejtő adventi kalendáriumok

Unknown | 10/20/2015
Bár még csak októbert írunk a cégek már elkezdték feltölteni a valós és virtuális polcaikat a karácsonyi termékekkel. Megjelentek az első adventi kalendáriumok is. Szerintem nagyon jópofák és talán itt az ideje, hogy ne csak a kedvesünkre, gyerekünkre gondoljunk, hanem saját magunk számára is megédesítsük a várakozás idejét. 

 Hoztam néhány ötletet, sajnos sok csak külföldről szerezhető be.


1. A LUSH adventi kalendáriuma egy kicsit lerövidíti az advent idejét, ugyanis csak 12 fiók található benne. Október 2-tól elérhető elvileg de én még a magyar webshop kínálatában nem láttam (az osztrákban sem). Ára: 49,95GBP LINK

2. A Ciaté 24 db mini körömlakkal lep meg bennünket. 67,13 Euro. LINK
Abszolút nem vagyok körömlakk mániás de ez most nagyon megfogott.

3. Lookfantastic 70 GBP LINK
250 GBP értéknyi termék található benne. Mivel enyhén könyvmániás vagyok nekem nagyon bejön a csomagolása de az ára azért elég húzós. A tartalma pedig tényleg meglepi.


4. Yankee Candle ház 40,49 Euro LINK
23 db teamécses található benne Bundle Up, Candy Cane Lane, Icicles, Spicced Orange, Snowflake Cookie, Winter Glow + Christmas Eve mintagyertya
5. Yankee Candle körhinta 45,99 Euro LINK
Teamécsesek és mintagyertyák vegyesen találhatók benne.
A magyar webshopban egyik adventi kalendárium sem lesz kapható.
6. A Benefit meglepi dobozában is csak 12 ablak van. Viszont nagyon fincsi dolgok vannak benne pl. highlighter, spirál, púder, lemosó, szájfény. Viszont a csomagolása a legkevésbé sem ünnepi, sokkal inkább a szilveszter köszön vissza, mint az advent.  79,17 GBP LINK


7. The Body Shop két kalendáriummal is készült. A magyar webshopban még nem kaphatóak de az angolban már igen. 60 ill. 80 GBP az áruk. LINKLINK
És azt hiszem ez még csak a kezdet. Folytatás, ha a gyártókon múlik, hamarosan. :)


2 megjegyzés:

  1. A Ciaté lakkon nagyon meglepődtem, mert pont ma találtam egy ugyanilyan 24-es Ciaté szetet, csak kicsit más csomagolással. Viszont 25 kanadai dollárért, ami valljuk be messze van a 67 eurotól (25*215,azaz 5400 forint). Viszont így, hogy tudom, hogy máshol milyen drága egyből jobban kell :)

    VálaszTörlés
  2. Ahh... irigykedek. Az nagyon jó árban van. Nem is kérdés, hogy a helyedben megvenném és adventi naptárként használnám. Még így is gondolkodom rajta, hogy meglepem magam eggyel. Én minden évben készítek adventi naptárt de én sosem kapok. Bár legalább a Mikulás szokott járni nálam is. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...