Nyári utazós kencéim

Unknown | 8/18/2016
Sziasztok Csajok!

Sajnos lassan vége a nyárnak, pedig emlékszem télen mennyire vártam, hogy megérkezzen. Szerencsére idén is sikerült néhány helyre eljutnom és most a pakolás során tudatosan arra törekedtem, hogy ne cipeljem magammal a fél fürdőszobát.

Arctisztítás:

Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion: Igazából nem feltétlenül kell sminklemosó viszont mivel van belőle utazókiszerelésem arra gondoltam, hogy ez még belefér a neszesszerbe és a fényvédő lemosásához is jó.

Babylove Ultra Szenzitív Babafürdető: Igazi Jolly Joker darab. Használom arctisztításra, tusfürdőként, intim lemosóként és a gyerekek fürdetésére is kiváló.


Arcápolás:

Benton Snail Bee Essence: tavaly is velem volt és idén is. Alapdarab. 

Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krém: szintén alapdarab. Könnyű, hidratál, feltölt. Egy meleg napra vagy éjszakára tökéletes.

Secret Key UV Cut High Protection Sun Cream: mert fényvédő kell és most éppen ezt használom.

CARE:NEL Lip Sleeping Mask: szintén nem létszükséglet. Szeretem és mivel pici így utazott velem.



Smink:

Maybelline Lash Sensational vízálló szempillaspirál: általában nem szoktam vízálló spirált használni de nem bántam meg, hogy megvettem. Ha más nincs is feltéve csak ez, már az is sokat tud dobni a látványon.

Estée Lauder szemzeruza: barna színben. Nyaraláskor csak esti alkalmakra használom.

Holika Holika Clearing Petit BB SPF 30: mert egy BB mindig jól jön.


Szájápolás:

Dontodent fogselyem

Colgate fogkrém: mini kiszerelésben. (A képről lemaradt.)

Curaprox fogkefe:  a legjobb fogkefe, amit eddig próbáltam. (A fotón nem szerepel.)


Ti mit és mennyit szoktatok magatokkal vinni?

Elfelejtettem  a fényképezéskor odatenni a többi holmihoz de természetesen van nálam kis kiszerelésű sampon, balzsam és fésű is.


Legyen csodás napotok!

2 megjegyzés:

  1. Szépen összeszedett, átgondolt poszt lett. Csak a holmi fele maradt le a képekről.
    Éljen az igényes magyar bloggertársadalom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet és a kritikát is.
      A bejegyzésben a hangsúlyt eredetileg is az arcápolásra igyekeztem fektetni, ahogyan azt a legtöbb írásomban is teszem.
      A szájápolási termékekből direkt szerepelt csak a fogselyem, mint olyan amit nem biztos, hogy mindenki magával visz. Feltételeztem, hogy fogkefét, fogkrémet, sampont mindenki visz magával így ezeket nem fényképeztetem le, de hogy teljes legyen a lista megemlítettem ezeket is.
      Ettől függetlenül igazad van, jövő nyáron majd mindent tétlesen lefotózok vagy csak az arcápolási vonalról írok. Bár akkor lehet azt fogom majd megkapni, hogy nem mosok sem fogat, sem hajat.

      Remélem kielégítőnek találtad a válaszomat.
      Legyen szép napod!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...