{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Álomlakás

Unknown | 10/21/2015


Ez az első VKP-s posztom. Már elég régóta szerettem volna csatlakozni a csoporthoz és nemrég egy nagy levegőt véve megkerestem Szilvit, aki volt olyan kedves és ellátott a megfelelő infókkal.
(Aki esetleg nem tudja mi is az a VKP annak nagy vonalakban úgy lehetne felvázolni, hogy magyar bloggerek csoportja, akik kéthetente szerdán egy véletlenszerűen kisorsolt témáról írnak egy bejegyzést a blogjukon.)
A mostani téma az álomlakás lett.

A címet olvasva, hirtelen az jutott eszembe, hogy majd hozok nektek mindenféle kacsalábon forgó palotáról képet de ahogy egyre jobban belegondoltam, hogy milyen is lenne számomra az álomotthon, rá kellett döbbennem, hogy tökéletesen elégedett vagyok azzal a hellyel, ahol élek. 
Számomra az álomlakás az, ahová jó hazajönni, ahol jól érzem magam, ahová elmenekülhetek a külvilág elől, ahol a családi béke és szeretet vesz körül.
Ismeritek a Kárpátia együttes Az én házam c. dalát? Hasonlóan képzelem el, mint ahogyan ők megéneklik.

"Az én házam, az én váram
Minden rossz kint marad
Az én házam, az én váram
Nincs is nálam boldogabb.

Mikor elnyom az álom, fejem puha párnákon
pihen, elmondok egy imát és a holnapot várom.
Reggel forró kávéval és a kedvenc újsággal
Kezemben olvasgatok, bosszankodok az egész családdal."
Nem szeretnék pluszba még néhány négyzetmétert, így is, mire az egész lakást végigtakarítom addigra teljesen elfáradok. A méret növekedés ellen szól még valami: nem tudom nálatok hogy van de azt figyeltem meg, hogy nálunk, hiába tudnánk mindnyájan más helyiségben lenni, mindig úgy alakul, hogy ugyanott vagyunk. Ez legtöbbször a nappali de ha valamelyikünk mondjuk átmegy a hálószobába, nagyon gyakran kapja magát azon, hogy 1/4-1/2 óra múlva már ott van a család apraja-nagyja. Gondolom ez majd változni fog, ha kamaszok lesznek a gyerekek de addig még van jó pár év. :) 

De ha már álomlakás a téma akkor azért lássunk néhány szép képet is. Három helyiség különösen a szívem csücske a lakásban: konyha, fürdőszoba, hálószoba. Ezek mérete, berendezése nagyon lényeges az álomházamban. Hoztam néhány képet, amiket el tudnék képzelni a saját otthonomba is.

Egy konyhasziget nekem hasznos lenne, mivel sokszor nem férek el a pulton, annyi mindent pakolok ki rá egyszerre, amikor főzök. Nagyon tetszik ez a világos bútor is, világosabb és nagyobb lesz tőle a konyha. A sok gyertyatartót, a mellszobrot az elszívóról biztosan eltüntetném, jól néznek ki de nem  a konyhában a helyük. A bútorfront aranyozásáról is lemondanék és egy picivel kisebb méretű konyha is elég lenne. Forrás: LINK
Ebbe a fürdőszobába úgy ahogy van beleszerettem. Tágas, világos és egy hóesés (vagy esős?) téli napon az illatos habbal teli kádban üldögélve szemlélném a kinti világot, miközben hallgatnám az égő fa pattogását.  A fürdőszobát csak a gyertyák és a kandallóban égő tűz fénye világítaná meg. Jó is, hogy nem ilyen a fürdőszobánk, szerintem ki se lehetne zavarni innen. Forrás:LINK
Klasszikus elegancia. Világos textilek és fa bútorok. Nem zsúfolt, kellemesen szellős és tetszik a sarokban álló fotel az álló lámpával. Milyen jókat lehetne ott olvasni. Forrás: LINK


Ha nagyon elengedem a fantáziámat, akkor egy olyan angol típusú parkot szívesen elfogadnék, mint ami Büszkeség és balítéletben Mr. Darcy birtokához tartozik. Lenne hozzá néhány gazdasági épület és egy istálló és napközben kilovagolnánk. Lenne benne egy tó is ahol lehetne fürödni, csónakázni vagy horgászni. Na jó abbahagyom, mert a bilibe lóg a kezem.
Pemberly Forrás:LINK






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...