Színes kedd! #5

Unknown | 9/22/2015
Annyit változtattam a mai válogatáson a korábbiakhoz képest, hogy nem csak blogbejegyzéseket válogattam össze. Azt hiszem megint elég színes lett hiszen a fejátültetéstől kezdve, a diétás csokitortán keresztül a világvégéig sok mindenről szó esik benne.

Forrás: LINK

1. Lehet, hogy van, aki már hallott róla hiszen pár hónapos hír, én viszont a múlthéten értesültem arról, hogy 2017-re tervezik az első emberen végrehajtott fejátültetést. Egyfelől kissé, na jó nagyon bizarrnak tartom az ötletet, másfelől viszont fejet hajtok az orvostudomány csodálatos világa és fejlődése előtt. Ha érdekel bővebben a dolog ITT elolvashatod a cikket.

2. Több forrás is beszámolt arról, hogy idén szeptember 28.-ra esik a világvége. Hogy hogyan fog ez megtörténni arról megoszlanak a vélemények, lehet meteorit vagy valami más is. (Tudja már valaki, hogy jövőre, melyik napra fog esni a világvége? :D) Megemlítik még, hogy az adott napon vérhold lesz. Grrrr... Áúúúúúúúúú!
Ebben a cikkben legalább leírják pontosan mi is az a vérhold és ha egy kicsit is spirituálisabb beállítottságúak vagytok, tippeket adnak, hogyan használhatjátok ki az erejét. LINK  

3. Természetesen nem maradhat ki Viki szeptemberi Ebay válogatása sem. LINK

4. Már írtam a blogon, hogy nagyon szeretem a Krémmániát, hiszen több száz ember tapasztalatai olvashatóak itt a kozmetikumokról. Most csináltak egy összesítést, hogy melyek azok a termékek, amiket mindenki utál és csak a pénzed pocsékolod jó eséllyel ha megveszed őket. LINK

5. Cukor-, tojás- és  tej nélküli Graham lisztes csokitorta. Ezt ki kell próbálnom! LINK

6. Kijevi csirkemell Jamie Oliver módra egy magyar háziasszony tolmácsolásában. LINK

7. És egy kis divat a végére. Egyre népszerűbbek az O-bag táskák. Marcella képeit nézegetve én is kedvet kaptam hozzájuk. LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...