Végére jártam - elfogyott #1

Unknown | 9/18/2015
Elég sok beauty blogger teszi közzé egy bejegyzés keretében az elhasznált szépségápolási cuccait és osztja meg a velük kapcsolatos tapasztalatait. Most nekem is összegyűlt egy adagnyi. Benton, IOPE, Orofluido, Dolce&Gabbana és Caudalie termékek kerültek terítékre. Általában hamar ráunok egy-egy termékre és nem használom el őket teljesen de most kifejezetten motivált voltam, hogy mielőtt egy újabb adag dolgot beszerzek azelőtt koptassam el a már felhalmozódott készleteimet. Ez alól csak a hajápolási termékek a kivételek, ugyanis száraz, tropára ment hajamra, mint egy megszállott lovag úgy keresem a Szent Grált. 


A termékek egyik feléről már esett szó korábban valamilyen formában a blogon. De nézzük őket egyesével.

1. Benton Snail Bee High Content Skin: A Benton termékekről már írtam korábban két posztot is egy általános bemutatást valamint egyet az általam használt termékekről. Nagyon szerettem ezt a tonikot de amikor elfogyott mégsem rendeltem újra. Helyette szintén a Bentontól az aloés tonikot választottam, amiről hamarosan jön egy poszt. LINK 1LINK 2


2. Benton Snail Bee High Content Essence: Az egyik kedvencem volt ebből a termékcsaládból. Könnyű, géles állagú, hamar felszívódó szérum amit szemmel láthatóan nagyon-nagyon szeretett a bőröm. Ha egy szép összetevőjű, elfogadható árú és hatásos szérumot szeretnétek akkor melegen tudom ajánlani.  

3. IOPE Bio Essence Intensive Conditioning: Olyan mintha vizet kenne az ember magára színtelen, szagtalan, folyékony, illatmentes. Szépek összetevői. Bár konkrét csodát használata közben nem tapasztaltam de biztos vagyok benne, hogy jót tettem a bőrömmel, hogy használtam. Viszont jelenleg sem ez sem más hasonló jellegű dolog nincs az aktuális bőrápolási rutinomban. LINK

4. Caudalie Polyphenol C15 Serum: Egy Lookfantastic box-ban érkezett hozzám. Előzetesen még a márkát sem ismertem. Tejfehér, vizes-géles állagú, erős zöld illattal. 
Elég szép az összetevő listája, van benne többek között C-vitamin, E-vitamin, hialuronsav. Egyedül ami zavart benne az az erős illata, ami mondjuk nem volt rossz de már eléggé elszokott tőle az orrom, mivel egy ideje illatanyagmentes dolgokat használok. A teljes kiszerelésű ára 62USD. Nem hiszem, hogy meg fogom venni nagyban de egy kipróbálást mindenképpen megért. LINK

5. Clinique CC krém: Az első nyugati CC krémem volt. Nekem jobban bejött, mint a Clinique BB krémje, amit hamarabb vásároltam de abból még mindig van. Elképzelhető, hogy újrázok majd belőle.

6. Orofluido hajbalzsam: Ahogy fentebb is írtam elég ramaty állapotban van a hajam. Nem tudom, hogy a két várandósság tette be neki a kaput vagy egyébként is így alakult volna, mindenesetre egy ideje már keresem a csodát eredményező terméket. Bár jó balzsam de azért csodát nem tett, sőt ha gonosz akarok lenni akkor azt mondom, hogy a jóval olcsóbb Alterra balzsam is tudott ennyit a hajammal. Szép a csomagolása és tetszett a pumpás adagolója. Nem fogom újravenni.

7. Orofluido olaj: A fodrászom javasolta, hogy szerezzek be hajolajt. Még nem volt hasonló termékem. Őt választottam, mert jókat olvastam róla. Az illatától szinte mindenki el van ájulva, így nagyon kíváncsi voltam rá. Nekem annyira nem jött be de idővel megbarátkoztam vele. Őt sem fogom újravásárolni.

8. Dolce&Gabbana Light Blue: Már írtam egy posztot a kedvenc parfümömről de gondolkoztam, hogy kellene egy másikat is írni, aminek ő lett volna az alanya. Évek jönnek-mennek de én kitartóan szeretem. Most van pár parfümöm felhalmozva de biztos, hogy fogok még venni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...