Színes kedd #3

Unknown | 9/08/2015
Magyar divattervezőők, smink, receptek, Ebay válogatás... vagyis itt az újabb Színes kedd! válogatás a heti kedvenc blogbejegyzésekből.







1. Egyre nagyobb érdeklődéssel követem a  magyar tervezők munkáját. Ezért egyértelmű volt, hogy a heti válogatásba mindenképpen bekerül a Szilas Rita 2015 őszi kollekcióját bemutató blogbejegyzés.

2. Azt hiszem már említettem a múlt héten, hogy imádom az Ebayt. Viki volt az, aki elindított a romlás útján. Nála találkoztam először az ebay-es kívánságlistával. Itt a szeptemberi válogatását nézhetitek meg.

3. Az első válogatásban már szerepelt egy Zoeva paletta, most itt egy másik, ezúttal a Smoky névre hallgató.

4. A héten ünnepeljük a férjemmel az ötödik házassági évfordulónkat. Lehet meglepem és elkészítem ezt a receptet: rozmaringos kacsamáj paradicsomos-ceruzabab salátával.

5. Ez pedig lehetne a desszert. A kedvenc süteményem a Rákóczi túrós. Itt egy kicsit újragondolva pohárkrémként készítették el.

6. Már nagyon régóta készülök, hogy kotyvasztok magamnak egy zöld színű smoothiet, amit ha megiszok akkor baromira meg leszek róla győződve, hogy milyen jót tettem magammal és ha még pár ilyet elkortyolgatok, akkor tuti lefogyok. Valami hasonlóra gondoltam.

7. Néhány tipp hogyan viseljük a farmerunkat.

8. És hogy keretbe foglaljam a válogatást, ha már magyar tervezővel kezdtem fejezzem is be vele. Itt egy riportot olvashattok Bakos Boglárka Olaszországban élő magyar tervezővel. Az interjúban olvashattok róla hogyan került Olaszországba, a legújabb kollekciójáról valamint arról, hogy merre felé szeretne terjeszkedni. Ezenkívül képeket láthattok a 2016 spring/summer art deco inspirálta kollekció álomszép ruháiról. Kedvcsinálónak hoztam belőle egy képet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...