Színes kedd! #2

Unknown | 9/01/2015
Hihetetlen milyen gyorsan el tud telni egy hét. Itt az újabb válogatás. Van itt sok minden: őszi sminkcuccok, Ebay válogatás, receptek, DIY, süni. :)





1. Itt egy egyszerű ötlet ha egy kicsit fel akarjátok dobni megunt pólótokat Nem kell hozzá sok anyag és kézügyesség sem.

2. Eljött az ősz és vele a szilva szezonja is. Itt van 5 egyszerű szilvás süti recept ha esetleg a  lekváron, befőttön, levesen kívül mást is szeretnétek belőle csinálni.

3. Egy másik recept, amit szerintem én is ki fogok próbálni, házi müzli. Olyan finomnak néz ki. És ha még ötvözném azzal, hogy a szilvát saját magam aszalom meg... hmmm... nyammm

4. Imádom az Ebay-es válogatásokat.Én is megcsináltam a saját iskolakezdő válogatásomat, amit itt olvashattok. De mások is csináltak hasonlót, amit itt és itt nézhettek meg.

5. Az őszi sminkes újdonságok közül itt egy jó kis válogatás. Nem is tudom melyiket szeretném a legjobban. (Na jó, álmodik a nyomor. :P De amíg álmodik, jól érzi magát. :D)

6. A süntartás rejtelmeiről olvashattok Ciiskánál irtó édes fotókkal megspékelve. Kedvcsinálónak én is hoztam tőle egy fényképet. Sünit akarok háziállatnak!!!!
Áfonya a süni fiú, hát nem cuki? Forrás::innen
7. Sós karamellás pohárkrém körtével Imádom a sós karamellát minden formában lehet fagyi, bonbon illetve gondolom pohárkrém is. Még ugyan nem készítettem el de mindenképpen sort kerítek rá egészséges étkezés ide vagy oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...