Zsákmány - Estée Lauder sminkek, Orsay, Benton, Cosrx

Unknown | 7/22/2015
Múlt héten sikerült egy kis szabadidőt szakítanom magamra. Csak kóboroltam a városban, nézegettem az üzleteket. Természetesen nem maradhattak ki a sorból a kedvenc üzleteim: egy Estée Lauder termékeket is forgalmazó parfüméria és az Orsay. Evvel egy időben megérkezett néhány Ebay-ről rendelt cucc is. Itt van annak a néhány lopott órának és a net előtti garázdálkodásomnak a végeredménye. :)


Minden egyben

    Az Orsay-ban nem tudtam ellenállni ennek a három gyönyörű sálnak, különösen úgy, hogy le voltak értékelve és a 3 együtt sem került annyiba, mint egy darab teljes áron. Már régóta szerettem volna hasonló darabokat magamnak. Külön fényképeket nem csináltam róluk de háttérként ott lesznek mindegyik képen.

   A Bentonos posztban már említettem az aloe-bha tonikot, amiről mindenki csak ódákat zeng. Mivel a másik Benton tonikom már a végét járja, így gyorsan megrendeltem az utánpótlást. Szerencsém volt, mert liciten kb. 400-500.-al olcsóbban sikerült hozzájutnom.
Szintén koreai termék a Cosrx BHA Blackhead Power Liquid hámlasztója, amit már hosszú hónapok óta nézegetek és most végre belekerült a kosaramba. Bár a használatát őszig mellőzöm. A Cosrx márka egyébként nagyon szimpatikus, odafigyelnek az összetevőkre és igyekeznek, hogy csak a legszükségesebbeket tegyék bele.
Ajándékba kaptam hozzá 3 termékmintát, amik közül az Etude House Fresh Cherry Tint-nek örülök a legjobban.
Csak a nagy képen látszik, hogy vettem két kisebb kiszerelésű Clinique kézkrémet. Bár mindenki a fényvédelem fontosságáról beszél, a kezünk valahogy kimarad belőle. Pedig a kezünk mutatja meg a korunkat. Az Even Better család tagja és Spf 15. Mivel nagy kiszerelésben elég húzós az ára szerettem volna először kipróbálni, ráadásul ez a kis kiszerelés teljesen táskabarát is.

A koreai különítmény
Az Estée Lauder termékeit nagyon szeretem, kiváló minőségűek, ráadásul egyszerűen imádni való a parfüméria tulajdonosa, aki mindig fordít időt az emberre és kellemes beszélgetések során folyamatosan segít, melyik színek állnak jól, hogy tudom a legjobban kisminkelni magam.

Az új kincsek

Az új szerzeményeim Estée Lauder Lucidity Transculent Pressed Powder, amit ha jól tudom nem forgalmaznak most már Magyarországon. Még nem próbáltam ki, de ahogy utánna néztem nagyon népszerű termék mindenhol.
Vettem még két szemfestéket is. Az egyik a Pure Color EyeShadow Ombre 53-as  Ginger Drop, a másik pedig a 68-as Bronze.
A Ginger Drop egy narancsos-barackos szín apró arany csillámokkal.
Ginger drop
A Bronze pedig egy gyönyörű jól pigmentált barna. Egyszerűen meseszép.
Bronze
Bal: Ginger Drop Jobb: Bronze
A nagyobb képen látszik, hogy van még egy szemceruza is. Sajnos már ez sem kapható pedig valami csoda. Artist's Eye Pencil 04-es szín.


Természetesen itt is kaptam pár mintát a vásárlás után. Egy-egy mintát az új Enlighten krémből és a hozzátartozó EE krémből és a kedvencemből a Revitalizing Supreme CC-ből. A legfelső képen láthatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...