Könyvek nyárra

Unknown | 7/04/2015
Itt a nyár, itt a szabadságok ideje. Végre nem kell hajnalban kelnünk, nem a rohanásról szól az életünk. Ideje végre egy kicsit elengedni magunkat és lazítani. Ennek az egyik jó módja ha kézbe veszünk egy jó könyvet és félrevonulunk vele egy csendes, árnyas helyre.
Két könyvvel felszerelkezve várom jelenleg a nyarat:




1. E. M. Foster: Szoba kilátással

2. Kate Morton: Az elfeledett kert

+1 kakukktojás Csodállatos állatok színezőkönyv


A Szoba kilátással c. könyv nem  véletlenül került a kosaramba. A belőle készült filmet 3 Oscar díjjal jutalmazták, így amikor megláttam, hogy a könyv le van értékelve 60%-al már landolt is a kosaramban.

Sem Az elfeledett kert-ről sem az írójáról nem hallottam eddig. Viszont az Arany pöttyös könyvek sorozatban jelent meg és nekem ez garancia volt, hogy nem nyúlhatok nagyon mellé. Őszintén szólva azért vettem meg, mert itt nincs előtérben a férfi-nő kapcsolat, nem erőszakos. Van ugyanakkor rejtély, nyomozás. Akik olvasták elég jó értékeléseket adtak róla. Ha elolvastam majd írok róla véleményt.

A Csodálatos állatok színező képei pedig elvarázsoltak. Szépségesek, minden lapon csak egy kép van, lehet nyugodtan színezni, festeni nem lesz baj ha átüt a szín a túloldalra. Jó minőségű, megfelelően vastag papírra nyomtatták. 1600 Ft volt ha jól emlékszem.


Csodálatos állatok részlet


Csodálatos állatok részlet




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...