Színes kedd! #1

Unknown | 8/25/2015
    Egy új rendszeresen jelentkező sorozatot indítok most útjára. Arra gondoltam, hogy hetente összegyűjtöm nektek (és magamnak) azokat a blogbejegyzéseket, amik a legérdekesebbek voltak számomra  és szeretném ha megmaradnának vagy úgy gondolom titeket is érdekelni fog. Lesznek benne beauty bejegyzések is de, ahogy a neve is utal rá, nem akarom erre tenni a hangsúlyt. A legékesebb bizonyíték pedig az első válogatás, amiben van minden a pizzaszósztól kezdve, a gyönyörű szemfesték palettákon keresztül, a világ legrégebbi személyiség tesztjén át a halott fényképezésig.
1. Igyekszem elsajátítani a pozitív gondolkodást. Hiszem, hogy ebből én is és a körülöttem állók is profitálnak. Richard Gere akiért a Micsoda nő óta rajongok  nyilatkozott nemrég és elárulta azt a mondatott, ami megváltoztatta az életért. Ha van kedvetek olvassátok el és fogadjátok meg. Remélem segít és boldogok lesztek. link

2. Többek között azért is szeretem az őszt, mert ilyenkor jelnnek meg az új smink kolleckiók.  Yndre ezekből válogatta össze az 5 neki legjobban tetsző palettát. Van itt Lancome, Dior, Kiko, Lukéj Gabi és Sleek is. Minden mi szem szájnak ingere. 

3. Most van a paradicsom szezon és találtam egy jó példát arra, hogy nem csak paradicsomléként vagy lecsóként lehet eltenni. Itt pizzaszószt készítenek télire belőle.

4. A DM-ben már többször is láttam pelenkatortát, amit kiváló ajándéknak tartok kisgyerekeseknek. Most találtam egy bejegyzést, amiben leírják pontosan hogyan is kell elkészíteni.

5. Már nagyon régóta fáj a fogam jópár Zoeva termékre. Mióta megláttam Niki posztját a Rose Golden palettáról azóta csak még jobban vágyakozom utánuk. 

6. Imádom ha egy ajándék, akár adom akár kapom, gyönyörűen van becsomagolva. Amikor megláttam ezt a videót rögtön tudtam, mit fogok kipróbálni legközelebb. Japán stílusú csomagolás. 

7. A világ legrégebbi személyiség tesztjét nézhetitek meg és készíthetitek el. kíváncsi vagyok, hogy nektek mi jön ki. :)

8. Egy nagyon érdekes Viktória királynő kori szokást a Post Mortem fotó készítését mutatja be a bejegyzés. Még sosem hallottam róla de érdekes a gondolat, hogy elhunyt szeretteinkkel fényképezkedjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...