Chanel Rouge Coco Shine #79 Saga

Unknown | 8/08/2015



   Már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni és magaménak tudni egy Chanel rúzst. Aztán egy hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás alkalmával megajándékoztam vele magam. :) Bár a legnépszerűbb árnyalata a Boy, amit eredetileg én is meg szerettem volna venni, viszont a próba során rá kellett jönnöm, hogy sajnos egyáltalán nem áll jól. 29 árnyalat képezi a kollekció részét és bár nem teszem le a nagyesküt, hogy mind a 29 volt a parfümériában de azért elég sokat megnéztem. A választásom a Chanel Rouge Coco Shine #79 - Saga lett.


Együtt a két kedvencem


Egész egyszerűen beleszerettem a színébe, barackos, rózsás, egyszóval gyönyörű. Nagyon szeretem az ilyen visszafogott, elegáns színű rúzsokat. Éppen annyi élénkséggel dobja fel az ajkakat, ami kiemeli de nem harsány, nem rikít. Amit ígér: hidratálás és fény. Megkapjuk mindkettőt. Felkenés után nincs ragacsos, nehézkes érzése az embernek, enyhén csillog.

Nélküle
Vele
Ha jól belegondolok egy hibrid termékkel van dolgunk. Egy kicsit ajakír és hidratál, egy kicsit fényes mint a szájfények, egész jól pigmentált de nem annyira, mint egy jobbfajta rúzs. Mindenből tud egy keveset. Nem annyit, mint a nagyok, ugyanakkor résztulajdonságaiban sokkal többet tőlük. 


Egyetlen egy hibája, hogy nem tartós. Viszonylag hamar kopik. Az evés-ivást egyáltalán nem bírja. Igaz, ezt általában minden hidratálást ígérő rúzsról elmondhatjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...