Benton csiga-méh termékcsalád 1. rész

Unknown | 3/31/2015
     Habár a poszt címének Benton csiga-méh termékcsaládot írtam de nyugodtan adhattam volna neki: Napi arcápolási rutinom-at is.

 
    Nem meglepő módon ismét koreai kozmetikumokról írok. Ezúttal a nagyon figyelemreméltó Benton márka termékeiről. A Benton története nem nyúlik vissza sokáig, hiszen egy új márkáról van szó, amit 2011-ben alapított egy testvérpár, akik maguk is bőrproblémákkal küzdöttek. A velük készült interjút egy kedves honfitársunk lefordította és közölte is a blogján. Ha el szeretnétek olvasni itt találjátok.



Már nagyon régen felfigyeltem a Benton termékekre, hiszen állandó kutatást folytatok a szép összetevőkkel rendelkező ugyanakkor hatásos termékek után.  A Benton termékek minden szempontból megfelelnek ezeknek az elvárásoknak. Ráadásul olyan különleges hatóanyagokat használnak bennük, mint a csiganyálka és a méhméreg.
A csiganyálka nagy mértékben tartalmaz allantoint(gyulladáscsökkentő, nyugtató hatású, segíti a sebek gyógyulását), kollagént (segít a bőr hidratáltságának megőrzésében), elasztint (hatása a kollagénhez hasonló) és antibakteriális hatóanyagokat.
A méhméregnek szintén van antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatása ráadásul peptidet( a sejteket kollagén termelésre serkentik) és hialuronsavat (hidratál, nagy a vízmegkötő képessége így segít kisimítani a áncokat) is tartalmaz. Bejut a hegekbe és szinte feloldja őket.
A termékeket minden bőrtípusra ajánlják a pattanásokkal küzdőktől a ráncos, öregedő bőrig. Sőt érzékeny bőrűek is használhatják.
      Először még nem vettem meg, mivel a magyar forgalmazók jelentősen drágábban árulják, mint a koreaiak (érthető okokból: vám, ÁFA etc.), így pedig sokalltam egyben kiadni érte ennyi pénzt. (Ha valami felkelti a figyelmemet szeretem egyben kipróbálni az egész termékcsaládot.) A várandósságom alatt a méhméreg miatt nem mertem használni őket, de pár hónapja úgy éreztem végre eljött az én időm és ebay-ről, koreai webáruházakból megrendeltem.
A kiinduló állapota elég rossz volt a bőrömnek. A terhesség, szülés, éjszakázások mind meglátszottak rajta. Az általános nyúzottságon kívül megjelentek a homlokomon valamint a két szemöldököm között azok a fránya ráncok.
És most lelövöm a poént de csodát tettek a bőrömmel ezek a cuccok. Azt nem figyeltem, hogy mennyi idő alatt (nagyon max. 2 hét)de az egyik reggel azt vettem észre, hogy teljesen!!! eltűntek a ráncaim, egységesebb a bőrképem. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy korábban már használtam csiganyálka kivonatot tartalmazó krémet de semmilyen hatást nem tapasztaltam, teljes pénzkidobásként éltem meg. Így feltételezem, hogy az egyértelműen pozitív hatás a méhméreg miatt következhetett be.
 


     Jelenleg 5 Benton terméket használok, de tervezem még, hogy kipróbálom az aloé-vonal másik két darabját és a csiga-méh arcmaszkot is.
Amiket minden nap használok naponta egyszer vagy kétszer:
1. Benton arclemosó
2.  Benton csiga-méhméreg skin (tonik)
3. Benton csiga-méhméreg essence (szérum)
4. Benton csiga-méhméreg lotion (hígabb krém/lágy krém)
5. Benton csiga-méhméreg koncentrált krém
 Mindegyik terméknek nagyon szép az összetevőlistája és nagy előnye a gyártónak, hogy kis próbakiszerelésben is kaphatóak, így ki lehet próbálni, hogy valóban szereti-e a bőrünk.

Eredetileg egyetlen posztban szerettem volna írni róla de úgy elég hosszú lenne, így kettébontom. Legközelebb részletesen bemutatom az általam használt termékeket.

FOLYTATÁS ITT!

Ti használtátok valamelyiket? Mi a véleményetek róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...