2015 március Pixibox

Unknown | 3/06/2015
  Gyermekként nagyon szerettem a zsákbamacskát, habár általában nem volt túl nagy szerencsém vele. Mindig valami filléres cuccot kaptam, ami töredéke volt az érte kifizetett árnak. Lelkesedésem viszont újra és újra arra sarkalt, hogy vásárokban, vidámparkban és, ahol csak találkoztam vele újra és újra megpróbáljam, hátha lesz benne valami igazán jó dolog.
Ez az élmény tört elő belőlem, sok-sok év után, mikor megrendeltem két ilyen modernizált zsákbamacskát. Az egyik a Pixibox volt.



Az ára: 4990 forint. Nagyon hamar megkaptam, minden zökkenőmentesen ment. Lássuk a tartalmát!


Egy igényesen kivitelezett, Piximagazinnak nevezett, reklámújság azokról a termékekről, amelyek belekerültek vagy belekerülhettek volna a dobozba valamint néhány rövidebb cikk a szezon smink és körömlakk divatjáról.
A tényleges termékek a következők voltak:

 1. Artdeco szemhélypúder 2 db (teljes kiszerelés) 06 és 11 kódú. Szerintem valamelyik, talán karácsonyi, limitált kiadás részei lehettek, mivel nem sima a felületük, hanem csillagok vannak rajta és csillámosak.

 2. Kneipp masszázsolaj Trió 3x20ml (teljes kiszerelés): Ylang-Ylang, Bársonyos bőr és Boldogság masszázsolaj. Utóbbin jót derültem mikor olvastam, hogy a Boldogság olaj vörös mák és vadkender olajat tartalmaz. :) Természetesen rögtön ki is kellett próbálnom. Az üvegben nem éreztem semmi különös, karakteres illatot. Használat közben viszont nagyon kellemesen csalódtam benne, igazán finom illata van.

 3. Revlon Professional Nutri-Color Creme 1002 - 3in1 direkt színező pakolás 24 ml (kereskedelmi méretű): 3 perces színező pakolás. Festett szőke és melírozott hajra ajánlják elsősorban a terméket de a Piximagazinban található ismertető szerint sötétebb hajnál is lehet használni. Elő is készítettem, a legutóbbi hajmosásnál, hogy majd kipróbálom de kiderült, hogy nem árt kesztyűt viselni a felvitelkor, így el lett halasztva.

 4.Barry M körömlakk 11ml (teljes kiszerelés): az enyém Confetti nail effect Dolly Mixture 333. Készítettem róla pár képet.
Barry M Confetti Nail Effect Dolly Mixture 333


Felkenve


 5. Eucerin EVEN BRIGHTER FP30 nappali krém 7ml (minta)

 6. Versace Bright Crystal Absolu 1ml (minta)

Összességében, bár nem voltam teljesen elégedett a doboz tartalmával, sokkal jobban jártam vele, mint a gyermekkkori zsákbamacskáimmal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...