2015 február Lookfantastic box

Unknown | 3/07/2015
    A 2015 februári Lookfantastic beautybox kicsit késve érkezett meg hozzám. Ugyanis a csomagom eltünt valahol szállítás közben így a reklamálásomra újat küldtek. Nagyon segítőkészek voltak és az új doboz két nap! alatt ideért hozzám. Szóval LF ügyfélszolgálat 5.




A doboz ára: 15 GBP a szállítás pedig ingyenes.
Már tudtam, hogy lesz benne két olyan termék, amit szeretnék kipróbálni, így már nagyon vártam. Az LF box talán annyiból jobb szerintem, mint a Pixi, hogy vannak benne olyan márkák, amit még nem ismertem. Ebben a dobozban is voltak ilyen termékek.

A doboz felfedte titkát :)

 Tartalma:
   1. Moroccanoil Treatment 25ml link (több kiszerelésben is kapható) A 25 ml-es ára: 13,45GBP
Elég sokat lehet mostanában hallani a Moroccanoil termékekről, így ez volt az egyik termék, amit nagyon vártam. A kis kiszerelést több okoból is praktikusnak tartom: ez a 25ml jópár alkalomra elég lesz és utazáshoz is nagyon praktikus, ebben a kiszerelésben fel lehet vinni a repülőre is.

   2. Dr.PAWPAW The original balm 25ml link (teljes méretű termék).Ára: 6,95GBP
Ez a márka teljesen ismeretlen volt számomra. A termék, mint kiderült, egy csodakence, lehet kenni mindenhova: ajkakra, bőrre, hajra, körmökre. Illatmentes termék. Én még csak a számon próbáltam ki. Kevés kell belőle, mert elég gazdag krém. Sem íze, sem illata nincs. Olyan érzetet  ad, mint amikor ajakírral kenjük be magunkat. Télen valószínűleg jó hasznát vettem volna, de most, hogy jön a jobb idő, nehéznek érzem, igaz elég hamar felszívódott és tényleg érezni a hidratáló hatását. Még kisérletezek az egyéb felhasználási módjaival is.

   3. bellápierre natural lip liner 01 link (teljes méretű termék) Ára: 12,80GBP.
A márka arról ismert, hogy termékeiben csak ásványi anyagokat és növényi kivonatokat használ. Erre olyan büszkék, teljes joggal, hogy még a ceruzára is rányomtatták az összetevőlistát. Ez nagyon szimpatikus ugyanakkor az jutott eszembe, hogy nekünk magyaroknak is van hasonló natúr make-up márkánk a Pandhy's, melynek beszerzése kicsit problémás és a Kell a púder!. Igaz utóbbinál azt hiszem nincsenek szájkontúr ceruzák.
A termékre visszatérve nem igazán az én színem, így még nem próbáltam ki de készítettem képet, hogy láthassátok a színét.

bellápierre lip liner 01
   4. ERNO LASZLO Sea mud 17g link (termékminta)
Ez volt a másik, amit nagyon vártam. Már elég régóta szerettem volna kipróbálni az ERNO LASZLO termékeket de nagyon húzósnak tartottam az árukat, hogy csak úgy vaktában megvásároljam. Így amikor megtudtam, hogy benne lesz a dobozban ez a tengeri iszapos szappan nagyon megörültem neki. Bár aprócska a szappan de mivel csak arcra használjuk biztos vagyok benne, hogy ez is elég lesz egy darabig, főleg úgy, hogy nem terrvezem mindennap használni.

   5. MONU Illuminating primer SPF15 20ml külön nem árulják az LF-en csak csomagban link (termékminta)
Fizikai fényszűrőt, E vitamint, hyaluronsavat tartalmaz, parabén mentes. Hogy illatmentes-e arra nem merném a fejemet tenni, de viszonylag enyhe gyógynövényes illata van, ami nem érződik túl hosszan. Elég töménynek tünt elsőre, ezért is lepett meg nagyon, hogy amikor a papírról eltávolítottam nem hagyott maga után foltot.
Egy kis adagot tettem a papírra, mint látható elég sűrű


Miután letöröltem a primert szinte nem maradt nyoma a papíron

   6.Korres Citrus body milk 50ml link (minta)
Az illata elég férfias. Az LF oldalán úgy tüntetik fel, mint parabénmentes termék ehhez képest az INCI-jében találkozhatunk ethylparaben-nel, isobutylparaben-nel, propylparaben-nel és illatanyaggal is. Ha azt leszámolom, hogy teljes férfi illatban pompázok akkor a javára kell, hogy írjam, hogy puha lett tőle a kezem és szép összetevők is vannak benne pl. jojoba olaj, aloe,shea vaj, magnézium

Összességében egy érdekes jó kis csomagot kaptam. Meg vagyok vele elégedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...