Etude House Color In Liquid Lips PK007

Unknown | 4/22/2015
Tél végén már annyira vártam a tavaszt, hogy nem bírtam magammal és rendeltem magamnak 3 rúzst. Egyet pink, egyet bézs és egyet narancsos színben. :)
Még sosem rendeltem az internetről rúzsokat, mivel jobban szeretem saját szememmel megnézni a színét, állagát stb. Ez viszonylag nehéz, ha az ember koreai terméket néz ki magának. Ilyenkor maradnak a képek.





A Color In Liquid Lips egy viszonylag új rúzs az Etude House-tól. Amit ígér: erőteljes, ragyogó színek, folyékony állag, könnyű, nem ragad, mint a szájfények, mandula- és napraforgó olaj tartalmának hála hosszan hidratálja az ajkakat és megakadályozza kiszáradásukat.

Összesen 20 csodás színben kapható. Nem volt könnyű a választás de hosszas töprengés után a PK007 Pink in Clutch került a kosaramba.



A csomagolása vidám, csajos. Az aplikátora középen lyukas, száj alakú.
Nagyon erőteljes, fényes, intenzív színe van. Nem szárítja az ajkakat és nem is ragacsos. Halálom, amikor fúj a szél és a szájfénnyel kifestet számhoz fújja a hajszálakat, amibe természetesen azonnal bele is ragad. Na itt ez nem fordul elő szerencsére.



Előfordul viszont más. Ha már a hosszú hajról és a szélről volt szó, akkor gyorsan hozzá is teszem, hogy valóban nem fog a szánkhoz ragadni, viszont arra készüljünk fel, hogy egészen (hajszál)vékony csíkok fognak pompázni az arcunk. Szerintem az indiánok simán megirigyelhetnék ezt a modern harci díszt. Persze ha belegondolunk, hogy a mai nőkre mik várnak, ahogy otthonukat elhagyva belevetik magukat a nagyváros dzsungelébe... de akkor is az a véleményem, hogy a rúzsom maradjon csak ott ahová tettem és ne vándoroljon el máshova. Ez a kis szökevény nem csak az arcon bukkanhat fel hanem bárhol, ahol nem is számítunk rá. Találkoztam vele a fogamon, az ujjamon, másnak az arcán etc.
Bő háromnegyed órával a felkenés után még mindig nem szárad meg. Nagyon oda kell figyelni, hogy mit érintünk a szánkkal mert az ismertetőjegyünk mindenhol ott fog maradni.

A másik problémám a rúzzsal azon kívül, hogy Houdinit játszik, hogy a megrendelt árnyalat színe felkenve köszönő viszonyban sincs (legalábbis rajtam) a promó képpel. Nagyon szép, nagyon tetszik csak éppen nem ilyet rendeltem. Ahogy olvasgattam a visszajelzéseket más árnyalatnál is előfordult ez a probléma.

PK007



Nem tudom, hogy ezek a problémák (nem akar megszáradni, mindent összeken, más szín) csak ennél az árnyalatnál vagy csak az enyémnél fordulnak elő de nem hiszem, hogy pénzt fogok áldozni ennek kiderítésére.

A termék megvásárolható az ebay-en pl. itt vagy a koreai webshopokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...