Végére jártam... Elfogyott #2

Unknown | 2/16/2016


Bár nem mondhatnám, hogy falom a kozmetikumokat de ismét összejött egy 18 tagú társaság, amit sikerült "kivégeznem".  9 terméket biztosan nem vásárolok újra, 3-on elgondolkozok és 6-nak még tervezem az újbóli vásárlását. Ha kíváncsiak vagytok rá, mik kerültek terítékre olvassatok tovább.



Arcápolás:

1. La Roche-Posey micellás víz:
Nem ez a kedvencem de gond nélkül teszi a dolgát. Az INCI utolsó helyén található a parfüm, amit szerintem felesleges volt beletenni, mert használat közben így is érezni lehet az összetevők szagát, ami bár nem  kellemes de nem is orrfacsaró.
Ha esetleg sikerülne valami jó akcióban kifogni, akkor lehet újravenném.

2. Yves Rocher Hydra Végétal micellás víz:
Brrr... na őt nagyon nem szerettem. Nem is fogyott el teljesen de mivel már jó ideje megvan (szerintem a szavatossága is lejárt már) és esély sincs rá, hogy elhasználjam, ment a kukába. Parfüm ebben is van, ráadásul nem is az INCI utolsó helyén. Ami miatt nem szerettem, hogy vattával való áttörlés után ragacsosnak éreztem tőle az arcomat.
Biztosan nem fogom újra venni.

3. Benton Honest Cleansing Foam:
Imádat, az eddigi legjobb arctisztítóm. Nem szárított, ugyanakkor valóban friss, üde, tiszta érzést hagyott maga után. Kis mennyiségből is sűrű habot lehet képezni. Szép az összetevőlistája is.  Teszt róla LINK
Bár szeretek különböző termékeket kipróbálni/felfedezni és most is vacillálok, hogy milyen arclemosót szerezzek be , azt hiszem előbb vagy utóbb visszatérek hozzá.

4. Innisfree Apple Juice Cleansing Oil:
Nagyon szerettem ezt a terméket. Jól lehozta a sminket és nagyon finom alma illata volt. Utána még használtam habzó lemosót. A parfüm sem zavart, mert sokáig nem volt az arcomon. Csináltam róla tesztet LINK 
Meg voltam vele elégedve, valószínű, hogy fogok még rendelni.

5. Innisfree Apple Juice szemfesték lemosó:
Nem volt olyan finom illata, mint az olaj testvérének de a szemsminket szépen leszedte. A Douglas saját márkás lemosójánál nekem sokkal jobban bejött.
Most éppen egy Balea lemosót használok de ha elfogy lehet újraveszem.

6. Balea arctisztító hab kasmír kivonattal:
Amikor megjelent elég népszerű volt a Krémmánián és mint a DM-es márkák ez se került sokba, így én is beszereztem. Egy darabig használtam, aztán megvettem a Benton arctisztítóját és onnantól el lett feledve. Csak amikor a másik elfogyott került rá újra a sor. Egyáltalán nem rossz, de azért a Benton nagyságrendekkel jobb tőle.
Nem fogom újravenni.

7. Douglas XL/XS szemfestéklemosó:
Amikor az Innisfree lemosó elfogyott gyorsan kellett egy másik, amíg el nem döntöm melyik lesz a következő. Mivel ezt kis kiszerelésben is lehet venni, így ráesett a választásom. Jobban kell dörzsölni a szemet a tisztításhoz (ami ugye nem túl jó), mint az Innisfree használatakor (sőt akkor nem is kellett).
Nem fogom újravenni.

8. Shiseido Ibuki Cleanser:
Kisebb minta kiszerelésben volt meg. Finom illata és sűrű habja van. Majdnem olyan jó, mint a Benton csak abban nincs illatanyag (mégis kellemes illatú) és egy picivel még tömörebb a habja.
Bár jó arctisztító de drága. Nem fogom újravenni.

9. Clinique Smart szérum:
Egy szett részeként kaptam egy kisebb kiszerelést (10 ml). Könnyen beszívódó szérum, leginkább reggel szerettem használni. (Akkor jól jön az embernek, hogy szilikonos.) Sok hasznos összetevő van benne és ez a kicsi mennyiség is elég sokáig kitartott.
Mivel 20.000-27.000.- kiszereléstől függően az ára, egyenlőre nem tervezem, hogy veszek belőle.

10. Clinique Smart szemkrém:
Szintén kisebb 5ml kiszerelésben sikerült kipróbálnom. Szintén szilikonos vagyis szépen feltölti a bőrt. Ez is sokáig elég volt. Szerettem használni. A képen nem szerepel, a fényképezés után egy nappal fogyott el.
Az újra vételén elgondolkozok.

11. Mizon Hyaluronic Ultra Subbon krém:
Nyárra kiváló könnyű, hidratáló krém, szép összetevőlistával és ráadásul olcsó. LINK
Újra fogom venni.


Testápolás:

12. Tetesept  barackos tusfürdő:
Imádom a barack illatát. Régebben a Niveának volt egy nagyon finom barackos illatú tusija, amit persze kivontak a forgalomból. Azóta is keresem az utódját. Nem ez lesz az. Engem a tusfürdők nem szárítanak így leginkább az illat a döntő. Bár nem rossz de nem is az amit keresek.
Nem fogom újravenni.

13. Yves Rocher Brazil kávé tusfürdő:
Nem csak a barack de a kávé illatát is imádom. Már többször is újravettem. Annyira jó reggelenként letusolni vele.
Biztos újraveszem de jelenleg is áll egy bontatlan a szekrényben.

14. Yves Rocher makadámiadiós tusfürdő:
Finom édes, jellegzetes illata van. Engem a tejberizsre emlékeztet egy kicsit. Szintén többször újravettem már.
Máskor is veszek még.

15. Balea vanília zuhanyzás közbeni testápoló:
Olcsó, kellemes illata van és engem megfelelően hidratál. Nem vagyok egy testápoló fanatikus. De így, hogy ott van a zuhanykabinban és csak be kell vele dörzsölnöm magam, mint a tusfürdővel nekem nagyon bejött.
Újravevős.

16. MicroCell körömlakk lemosó:
A fényépről lemaradt. A Douglas-ban vettem a körömerősítője mellé. Sajnos félúton elfogyott a lelkesedésem, mivel a kívánt eredmények elmaradtak. Drága és bár elhiszem, hogy kíméletes de sajnos ez meg is látszik. A színes lakkokkal nehezen boldogul, sokat kell belőle használni.
Nem fogom újra venni.


Parfüm:

17. Dior Miss Dior edp:
Finom, kellemes, nem tolakodó de érezhető. A kedvencemet (Chanel Mademoiselle) nem tudja letaszítani a trónról de szerettem.
Nem fogom újravenni.

18. Oriflame New York edt:
Akciósan jutottam hozzá és mivel sokan dicsérték így megrendeltem. Nem rossz de olyan kis semmiség. Ha a gyereket vittem a játszótérre arra megfelelt.
Nem fogom újravenni.


Összegezve:
 biztosan nem fogom újra a fürdőszobámban köszönteni:
- Yves Rocher micellás víz
- Balea arctisztítóhab kasmír kivonattal
- Douglas szemfestéklemosó
- Shiseido Ibuki arctisztító
- Clinique Smart szérum
- Tetesept barackos tusfürdő
- MicroCell körömlakk lemosó
- Miss Dior edp
- Oriflame New York edt

talán:
- La Roche-Posay micellás víz
- Clinique Smart szemkrém
- Innisfree Apple Juice szemfestéklemosó

kedvencek:
- Benton Honest arctisztító
- Innisfree Apple Juice cleansing oil
- Mizon hialuronsavas krém
- Yves Rocher kávés és makadámiadiós tusfürdők
- Balea vanília zuhanyzás közbeni testápoló

Ti használtátok már valamelyiket? Nektek mennyire jött be? 

2 megjegyzés:

  1. Jó teszt volt, szeretem ha valaki lényegre törő és nem azt másolgatja be amit a flakonra írtak.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...