Etude House Play 101 Stick

Unknown | 2/26/2016
Azt hiszem valamikor az év végén vagy most az év elején hozta ki az Etude House a Play 101 sorozat legújabb tagjait, amelyeket a Koreában népszerű sminkes lánnyal Pony-val közösen hoztak létre. ( Ha érdekel titeket akkor Pony Instagram oldalát és Youtube csatornáját itt nézhetitek meg: LINKLINK. )
A jobb oldali képen teljesen kicsavarva látszik, hogy mennyi van benne.

Mivel nem régen olvastam Bobbi Brown sminkes könyvét egyből az ő hasonló formájú alapozói jutottak eszembe. Nagyon szerettem volna már kipróbálni egy ilyen "ceruza" jellegű terméket és mivel pont új alapozót akartam magamnak vásárolni így nem töprengtem sokáig. Megrendeltem az alapozót és az árnyékolót. Nézzük, hogy jöttek be!

Az alapozó 4 színben kapható.
Az #1 a BB krém számozás szerint 13-17 árnyalatnak felel meg. 
A # 2 és a #3 a 21-nek csak a #2-nek fényesebb a #3-nak pedig természetes hatása van . 
A #4 pedig a legsötétebb árnyalat.

Az én választásom a #3 lett, mivel attól féltem, hogy az #1 túl világos lenne, a #2 pedig szóba sem jöhetett. Bár fényképeken jól néz ki de a mindennapi életben nem igazán tudok azonosulni az ázsiaiak ragyogó bőr smink trendjével. Őszintén, lehet rosszul csinálok valamit, de az eredmény nekem inkább a zsírtól, mint az egészségtől fénylő bőrt juttatja eszembe.

Bal: #11 Jobb: #3
Ár: 11,39 kb. 3200 forint én akciósan 9,11 USD vettem az alapozót és az árnyéklót is, tehát abszolút drogériás ár, bár onnan inkább a középső-felső rész. (A www.cosmetic-love.com-ról rendeltem és gyorsan ideért, postaköltség pedig nincs. LINK)

Csomagolás: nálam az Etude House egyenlő a cuki csomagolással. Ez a termék kivétel. Sokkal inkább funkcionális mint cuki. Papír dobozban érkeztek és erős bár nekem kicsit gagyi hatású műanyag tokban vannak. A kupak jól záródik, így mindenféle kétség és félelem nélkül dobhatjuk be a táskánkba. Végig ki lehet tekerni és vissza is tehát egyértelmű, hogy mennyi is van még benne.

Erős, jól záródó, táskabarát csomaglás
Használat: bár nem túl bonyolult a használatuk de készült hozzá egy videó, ahol Pony megmutatja, hogyan kell használni a termékeket.


Vélemény: a szín megfelelő lett. A használata is nagyon könnyű. A hozzátartozó ecsetet nem vettem meg, mert a Shiseido alapozó ecsetem szinte ugyanolyan és gyanítom, hogy jobb minőségű. 
Fedése közepes, a piros pattanásokat nem fedi el de azért tompít rajtuk. 
Az alapozó nagyon nem az én kombinált bőrömhöz készült, mivel a viselése alatt végig érződik, hogy van valami az ember arcán. A pórusokat kiemelte. Púder nélkül nem bír ki egy munkanapot, kopik, ráadásul hamar átfénylik. Inkább a száraz esetleg normál bőrűek számára ajánlanám.
Az árnyékolót sokkal jobban megkedveltem. Szépen építhető és jól eldolgozható. Inkább a sárgás bőrtónusúaknak ajánlom.

Mindent összevetve az alapozó nagyon nem jött be. Ha kíváncsiak vagytok rá tegyetek vele egy próbát, mert ahogy olvasom másoknak sokkal jobban bevált. Arra esetleg jó lesz, hogy a táskámba magammal vigyem arra az esetre ha kell esetleg némi korrigálás. Az árnyéklót sokkal jobban megszerettem, azt hiszem még jókat fogok vele kísérletezni. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...