Vigyázz! Kész! Posztolj! Karácsony 2015

Unknown | 12/16/2015


A VKP-s csapat háza táján advent idején angyalszárnyak suhogását lehetett hallani. És hamarosan mindenkihez megérkezett az ajándéka.

Még októberben lehetett jelentkezni a VKP-s karácsonyra. Az ajándék összege 1000-1500 forint volt + ptkg. Azt pedig, hogy ki kinek fog ajándékozni sorsolással lett eldöntve.

Én az ajándékomat Katától, egy tündéri lánytól kaptam. Érdemes ellátogatni a blogjára, mert nagyon finom és változatos recepteket lehet találni nála. A fő csapásvonal a receptek de vannak más témájú posztok is természetesen.

Megérkezett az ajándékom! :)


Lássuk mit rejtett a csomagom!



1. Balea Vanilla Berries tusfürdő
2. Balea Golden Glamour fürdősó
3. Bomb Cosmetics Two Hearts fürdőbomba
4. Tesco téli mintás muffin papír
+1 képeslap

Nagyon örültem az ajándékcsomagnak. Egyik terméket sem próbáltam előtte, sőt még most sem. Eltettem őket, majd beteszem a karácsonyfa alá. Igaz a fürdőbomba már nem teljesen úgy néz ki mint a fényképen, mivel az egy évesem elkezdte megrágcsálni. :)

Én Dórának küldtem ajándékot. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mi volt benne, akkor nála megleshetitek.
Nehéz egy ismeretlennek ajándékozni, bár azért nagy könnyebbséget jelentet, hogy ott volt mindenkinek a blogja, ami akár akarjuk akár nem nagyon sokat elárul a tulajdonosáról. Igazából más ajándékot szerettem volna Dórának adni de nem voltam benne biztos, hogy időben megérkezne és sajnos az ár is elég nagy megkötés volt. Ettől függetlenül, remélem örült a csomagjának.

Ha esetleg gondban vagy, hogy mit is lehetne olcsón ajándékozni: 8 olcsó ajándékötlet karácsonyra

Szeretnék egy kis ajándékot adni, mindenkinek, aki ezt a bejegyzést elolvasta. Remélem melegséget lop a  szívetekbe Juhász Gyula karácsonyi verse.

Juhász Gyula: Karácsony felé

Szép Tündérország támad föl szívemben
Ilyenkor decemberben.
A szeretetnek csillagára nézek,
Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet,
Ilyenkor decemberben.

...Bizalmas szívvel járom a világot, 
S amit az élet vágott, 
Beheggesztem a sebet a szívemben,
És hiszek újra égi szeretetben,
Ilyenkor decemberben.

...És valahol csak kétkedő beszédet
Hallok, szomorún nézek,
A kis Jézuska itt van a közelben, 
Legyünk hát jobbak, s higgyünk rendületlen,
S ne csak így decemberben.

1902 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...