Kedvenc alkalmazásaim

Unknown | 8/07/2015
   A technika szele viszonylag későn csapott meg az okostelefonokkal kapcsolatban. Úgy voltam vele, hogy minek ha nincs hozzá internet előfizetésem. Végül mindkettő lett és bár még mindig messze állok tőle, hogy kihozzam belőle a maximumot, azért az elmúlt pár év alatt sikerült telepítenem rá és törölnöm róla néhány alkalmazást. Jelenleg ezek a kedvenceim, ezeket használom a leggyakrabban. Mindegyik ingyenesen letölthető.



Azt hiszem a Naptáram alkalmazás nem hiányozhat egyetlen egy klimaxon innen lévő nő telefonjáról sem. Számon tartja a ciklusunkat, üzenetet küld ha termékeny napok következnek vagy amikor várható a következő menzesz. Lehetőség van feljegyezni benne a testsúlyunkat, hőmérsékletünket és még sok más dolgot is. Előbbi adatokat grafikon formájában is megnézhetjük. Időnként el akarja menteni az adatokat de ezenkívül nem kell hozzá net. Terhes mód is van benne, ami csak annyit jelent, hogy "készenléti" állapotba rakja magát és visszaszámol a baba várható születéséig.



Bár még csak néhány hónapja van a telefonomon a Kiadásaim app de máris megszerettem. Különböző kategóriák vannak benne, amelyek a pénzügyleteinkhez kapcsolódnak pl. fodrász, törlesztő részlet de természetesen ezeket kedvünk szerint szerkeszthetjük. Minden pénzmozgással járó ügyletet feljegyzek benne és nem csak azt látom, hogy az összvagyonom mennyi részét költöttem el adott idő alatt (be lehet állítani, hogy milyen időszakot mutasson) hanem, hogy melyik kategóriában volt a legtöbb kiadásom. Van fizetős része is de szerintem az ingyenes is tökéletes. Nem kell a használatához internet.


Gondolom az Instagramot senkinek sem kell bemutatni. Nagyon szeretem. Nem csak szép képeket lehet találni rajta de kiváló hírforrás is. Annabella-blog néven találhattok meg.








Sokkal jobb az eBay mobilalkalmazásával belépni, mint ha a telefon böngészőjét használnám. Vásárolni ugyan még nem vásároltam vele, de licit alakulását már követtem végig, illetve böngésztem vele a kívánságlistámat.







Meditation relax music-ban csak 3 dallam variáció közül választhatunk de ezek elég sokáig szólnak. Be lehet állítani, hogy magától kikapcsoljon, így elalváshoz is jó lehet. Miután letöltöttük a használatához nem kell hozzá plusz adatforgalom.








Ha el akarjuk tölteni az időt, arra tökéletes a 2048. Nagyon addiktív játék. 4096-ig már sikerült eljutnom, most a 8192-re gyúrok bár még messze vagyok tőle. :)







Caynax A6W egy 6 hetes hasizom edzés, amely fogyást nem csak kockahasat ígér. Belekezdtem de mivel nem csinálom minden nap, ahogyan kellene, így tovább fog tartani 6 hétnél. Majd beszámolok a tapasztalataimról.








Egy kis érdekesség a végére. A Made in Hungary alkalmazás a magyar készítésű appok gyűjteménye. Nem mindegyik app-ot találtam meg, lehet frissíteni kellene de mindenképpen érdekes böngészni benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...