Júliusi visszatekintő

Unknown | 7/31/2015

Mióta elindítottam a blogot, ez volt a legaktívabb hónap. Elég sok idő kellett, hogy belerázódjak a blogírásba, ráadásul az elején a technika ördöge is mindent bevetett, hogy ne lehessek túl aktív. Mindenesetre remélem, hogy a júliusi aktivitásom már arra utal, hogy kezdek egyenesbe jönni. :)



A hónap legkedveltebb bejegyzéseiben megmutattam, hogy mit pakolok a neszesszerembe nyaraláskor és a  kedvenc parfümömet. Előbbiben szörnyűek lettek a fényképek, utóbbiban viszont jól sikerült.
Összefoglaltam azokat a tudnivalókat, amelyekkel nem árt tisztában lennünk ha esküvőre vagyunk hivatalosak és éppen ruhát vadászunk hozzá és ha a jeles alkalomkor megfelelően hidratált bőrrel szeretnénk megjelenni akkor egy javaslat olcsó és jó hidratálókrém.
Könyv témában több poszt is született. Megmutattam, milyen könyvekkel várom a nyarat, milyen felnőtteknek készült kifestőkönyvek kaphatóak hazánkban valamint elindult a Könyvespolc rovat, amelyben időről időre bemutatom az éppen olvasott vagy kedvenc könyveimet/verseimet. A Könyvespolcom első lakója Kate Morton: Az elfeledett kert c. könyve lett.



Más-más okból de nagyon szerettek három bejegyzést, a szintén most debütáló Utazzunk! rovat első cikkét a Városlátogatás Rómában-t, a magyar kozmetikai- és piperetermékeket gyártó cégekeket összesítő posztot és végül de nem utolsósorban azt, amelyben gyönyörű csomagolású termékekből válogattam néhányat- szinte orgazmus a szemnek. :)

Megmutattam, hogy a városban való garázdálkodásom eredményeként milyen milyen új dolgok gyarapítják a gardrób- és a fürdőszoba polcaimat Estée Lauder sminkek, koreai termékek és pár dolog az Orsay-ból valamint összegyűjtöttem pár cuki neszesszert. Utóbbi ajándékötlet forrásnak sem rossz.

Az Instagramon nem voltam túl aktív. A kedvenc képem a Colosseumot ábrázoló lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...