Júniusi visszatekintő

Unknown | 7/02/2015

Nyár este.

Június második felében végre aktívabb lettem. Sikerült megoldanom a számítógép problémámat és közben egy nyaralás is becsúszott.


Nyári témaként 3 nagyon jó fizikai fényvédőt mutattam be itt és akár stresszoldásként, akár csak kikapcsolódásként ajánlottam az egyre felkapottabb kifestőzést, amiről a posztot itt olvashatjátok. Mivel időben vagyunk, most még el lehet kezdeni félretenni az ünnepekre, ez lett a legolvasottabb poszt a hónapban, ha kedvetek van nézzétek meg hátha találtok benne valami hasznos dolgot itt. Utolsóként pedig egy rövid "szolgálati közlemény", hogy elindult a blog Facebook oldala valamint megtalálható vagyok az Instagramon is.

Nagyon örülök, hogy felfedeztem az Instagramot. Bevallom eddig nem ismertem de nagyon megszerettem. Mindig is szerettem fényképezni, megtalálni azokat a témákat, amelyeket érdemes megörökíteni. Sajnos csak annyit tudok a fényképezésről, mint az egyszeri ember, akinek kezébe nyomják a gépet, hogy tessék kattogtasd. Nálam ez a mobilom illetve egy kis kompakt gép. Ettől függetlenül bőszen kattintgatom és ha tetszik teszem fel az Instára. Itt van néhány belőle:


És ez már nem június hanem július de szeretném több helyen népszerűsíteni a blogot, hogy több emberhez elérjen,  így beadtam a jelentkezésemet a magyar blogokat tömörítő oldalra. Az ellenőrzés miatt meg kell osztanom ezt a linket, ami igazából nem is él Blogkatalógus vagy csak én vagyok teljesen analfabéta?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...