Sunplay Baby Milk fizikai fényvédő Japánból

Unknown | 5/04/2016
Mivel nyáron különösen fontos a fényvédelem, így elkezdtem keresgélni a fényvédők Szent Grálját. Igyekeztem mindenmentes formulát találni. Ne legyen benne alkohol, parabén, kémiai fényvédő, illatanyag, ne legyen méregdrága és pluszba még tartós is legyen. Láthatjátok igazán nincsenek nagy igényeim. :)

Sunplay Baby Milk SPF34 PA+++

Végül a japán Mentholathum Sunplay Baby Milk SPF 34 PA+++ fényvédőjére esett a választásom. 

Csomagolás: Kicsi műanyag falakon, jól záródó kupakkal. Csőrős kivitel. Táskabiztos kiszerelés és a mérete miatt sem kell aggódni, nem foglal el túl nagy helyet. Szerintem nagyon aranyos rajta a virág mögé bújó kiscsibe is. Sajnos nem túl nagy 30 g és 26 ml, de csak az arcra használva azért elég egy ideig. A csomagoláson minden japánul van. A mennyiséget, a gyártás helyét lehet csak érteni valamint a hátulján lévő ábrákból tudhatjuk, hogy a nyugodtan használhatjuk strandoláshoz, sportoláshoz, hétköznapokon és nem fogja meg a ruhákat.
A csomagolás hátulja, szinte minden japánul
Termék: a Baby Milk elnevezés nem véletlen. Fehér színű és szinte vízszerűen híg. Illata nincs. Érzékeny bőrűek is használhatják, mentes a felesleges adalékanyagoktól (na azért a szilikon becsúszott). A sok szilikonon kívül azért van még benne C-vitamin, E-vitamin, B-vitamin és hialuronsav is. Vízálló és a nyáron előforduló arc zsírosodás sem hatja meg, legalábbis ha hinni lehet a gyártó leírásának. Engem nagyon emlékeztet a Clinique Even Better Dark Spot Defense SPF 45-re
A kiszerelésük is hasonló 26 ill. 30 ml.
Az árukban viszont lényeges a különbség: a Baby Milk 8.98USD kb. 2500.- (ingyenes szállítás) a Clinique pedig 8200.-.
Használat előtt fel kell rázni. Felkenéskor mindkettőnél tapasztaltam egy enyhe olajos vagyis inkább szilikonos érzetet. Ezt én nem igazán szeretem de szerencsére hamar elmúlik. Nem szárítja a bőrt. Jól el lehet dolgozni és amennyire lehetséges egy pusztán fizikai fényvédőtől nem hagy fehér réteget maga után. Sminkalapnak is jó. Eddig ugyan csak BB krémmel használtam de egész nap a helyén maradt nem csúszott-mászott sehova.

Összetevők: Cyclopentasiloxane, water, dimethicone, zinc oxide, glycerin, PPG-10 methyl glucose ether, titanium dioxid, polymethylsilsesquioxane, trimethylsiloxysilicate,, 1,2 Hexadeniol, PCA dimethicone, sodium hialuronate, dipotassium glycirrhizate, magnesium ascorbil phosphate, tocopheryl acetate, hydrated silica, polygliceryl-3 polydimethylsiloxyethyl dimethicone, hydrogen dimethicone, aluminum hydroxide, panthenol, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer


Ennyi pénzért szerintem megéri tenni vele  egy próbát. Nekem nagyon a szívemhez nőtt, még a felkenéskor tapasztalhetó szilikonos érzet ellenére is.

Innen tudjátok beszerezni: EBAY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...