Legújabb szerzemények eBay, Pixibox, Brillbird

Unknown | 4/28/2016
Van itt minden: arctisztító, fizikai fényvédő, szemmaszk, lábmaszk, színező, matrica, scaler, japán maniűr etc. Na jó bevallom, hogy a címben szereplő legújabb szó nem teljesen fedi a valóságot, hiszen már azóta érkezett Koreából egy BB krém, egy hajpakolás és egy gyönyörű összetételű emulzió, amit szinte alig ismernek. Szóval igen, beismerem, alaposan el vagyok csúszva ezzel a bejegyzéssel. Sőt szinte már mindegyik megemlítésre kerülő terméket használtam/használom. Hamarosan érkeznek is róla a beszámolók.
eBay és Brillbird szerzemények

Lássuk miket szereztem be! Sajnos a Benton arclemosóm elfogyott és bár imádom még sem vásároltam újra. Ennek egyetlen egy oka volt, szerettem volna mást is kipróbálni. Végül a választásom a Hadalabo Gokujyun Super Hyaluronic Acid arctisztító habra esett, mert szép az INCI-je és hab állagú.
Akárhogyan is durcáskodik az időjárás egyre inkább közeledik a jó idő így szükségem volt egy újabb fényvédő beszerzésére, mivel a régi erősen kifogyóban volt. A fizikai fényvédőknél maradtam de elszakadtam a Clinique-től. Sőt olyannyira elszakadtam, hogy egészen Japánig "mentem" a legújabbért. A Mentholathum SunPlay Baby Milk SPF34 csak fizikai fényvédőt tartalmaz, nincs benne alkohol, illatanyag, parabén etc. sőt még az ára is jó.
Korábban már írtam az ázsiai hajápolásról ITT, ahol jelentős szerephez jut mosás előtt a fejbőr mélytisztítása. Mivel ez a lépés számomra teljesen ismeretlen volt, így gyorsan ki is akartam próbálni. Végül az ára miatt az Innisfree Green Tea Mint Scaler lett a befutó.
Mióta olvastam a melegítős szemmaszkokról azóta izgatta ez a dolog a fantáziámat. A japán Kao cég maszkjai a legelterjedtebbek de a legdrágábbak is. Találtam kínai verziót is sokkal kedvezőbb áron így rendeltem abból is kettőt, két különböző illatban és a Kaoból is egy illatmenteset.
És ha már tavasz akkor lassan lekerülnek a lábakról a zárt cipők, így beszereztem egy hámlasztó láb maszkot.
A blog legkedveltebb bejegyzései még mindig azok, amiket a felnőtt színezőkről írtam. Bevallom imádom őket, így amikor megláttam, hogy a Titkos kert színezőnek van egy mini kínai változata nem bírtam ellenállni neki, ahogyan az übercuki Molang matricáknak sem.
A tavaszi megújulás során nem csak a lábaimra hanem a körmeimre is ráfér egy kis tuningolás. Erre a Japán manikűr készletet néztem ki és hozzá egy Brillbird fréziás olajat.


A Pixibox L'OCCITANE kiadása
Mivel Debrecenben nincs L'OCCITANE üzlet, így a francia márka bár kíváncsi voltam rá, teljesen kimaradt az életemből. Amikor megláttam, hogy a Pixinél egy dobozt csak ennek szentelnek nem volt kérdés, hogy megrendeljem-e. Sőt most már azt is tudom, hogyan kell helyesen kiejteni. :)

Hamarosan érkeznek a tesztek. Ha valamelyikre kíváncsiak vagytok, nyugodtan írjatok és előreveszem.

2 megjegyzés:

  1. A scaler nagyon megtetszett, bevallom, még soha nem hallottam róla. Örülnék, ha megírnád a tapasztalataidat! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...