Innisfree Green Tea Scaler

Unknown | 4/30/2016
Az ázsiai hajápolás sokkal több figyelmet fordít a fejbőrre, mint a nyugati. És ez a fokozott figyelem érthető is, hiszen a hajszálak innen erednek, ha itt nincs rendben valami akkor az bizony meglátszik a hajunkon. Azonban ha a hajhagymák megfelelő környezetben vannak és elég tápanyagot tudnak felvenni akkor szinte borítékolható a csillogó hajkorona. Nyugaton egy átlagos hajmosás a samponnal kezdődik, de Koreában, Japánban bizony van egy 0. lépés ez a fejbőr mélytisztítása. Az erre szolgáló termékeknek nincs egységes nevük. A leggyakoribb a scaler de cleanser vagy exfoliator elnevezéssel is találkozhatunk.
Innisfree Green Tea Mint Fresh Scalp Scaler


Az arcápolási termékeim min. 90%-a koreai vagy japán (nem véletlenül), így amikor a katasztrofálisan kinéző hajamat is rendbe akartam hozni ezen a piacon kezdtem el kutakodni. Az első termék, amit lecseréltem a samponom volt és már az első használat után érezhető volt a különbség, pedig előtte is egy drága angol szilikonmentes sampont használtam. A jó tapasztalataimon felbátorodva úgy gondoltam, hogy kipróbálom a scalert is. Hosszú, hullámos, barna hajam van, ami száraznak, vattaszerűnek néz(ett) ki de kb. annyira mint amin már csak az olló segíthet. Állítólag zsíros a fejbőröm csak nekem befolyik a hajhagymákhoz szinte megfojtja őket, nem hagyja, hogy tápanyagot vegyenek fel.
Sajnos a scalerek ára bizony nem túl pénztárcabarát, így a legolcsóbbat vettem meg (17 USD). Úgy voltam vele ha nem jön be, akkor ennél bukom a legkevesebbet. Az Innisfree márkát ismertem tehát tudtam, hogy a minőséggel biztosan nem lesz gond. 

Csomagolás: zöld papírdobozban érkezik, amelyre a környezettudatosság jegyében szója tintával írtak. A használati utasítás és az összetevő lista is megtalálható rajta angolul.  A dobozban 3 darab egyenként 25 ml-es fiolák található, oldalukon az adagolást könnyítő beosztással. Egy tubus 4 alkalomra elég.

Termék: a fiolákban lévő anyag is zöld színű és két fázisú. Felül egy élénkebb zöld színű olajos réteg van. Vékony csőrös adagolója van, ami elősegíti, hogy pont odamenjen  a szer ahová szeretnénk. Szerintem ez praktikusabb, mint a  szórófej. Az illata mentolos, ami nem véletlen hiszen valóban tartalmaz. Parfüm nincs benne. Viszont a negyedik helyen az alkohol található. Bár az arcomon kerülöm az alkoholtartalmú termékeket de itt egyáltalán nem zavar. Hiszen nem használom minden nap csak hetente egyszer. 

A doboz oldalán angol használati útmutató és INCI
Alkalmazás: hetente egyszer maximum kétszer kell használni. Használat előtt fel kell rázni. A hajat félre fésülve közvetlenül a fejbőrre kell felvinni kis részletekben. A termék oldalán nem csak az egységek vannak feltüntetve hanem a félegységek is, így még pontosabban be tudjuk lőni, hogy mennyit is kell felvinni. Ezután 3-5 percig az ujjbegyeinkkel bemasszírozzuk. Ezzel még inkább elősegítjük a letapadt, elhalt részek fellazulását valamint a vérkeringés gyorsulását is. A masszírozás során azért lehet érezni, hogy bizony megélénkül a vérkeringés. Alaposan lehűl a fejem. :) 1,5x-es mennyiségű samponnal alaposan kiöblítjük a hajból.


Ezek a képek még egy régebbi verzióhoz készültek de a lényeg ugyanaz.,Annyi változott, hogy most már nem 4 hanem 5 dologtól mentes. A kép forrása:LINK
Vélemény: nekem nagyon bevált. Biztos, hogy pótolni fogom ha elfogyott. Először óvatos voltam és csak fél adagot használtam, hetente egyszer. A hatása már így is látszott. Amikor láttam, hogy nem okoz semmiféle problémát áttértem a teljes adagra. És, hogy én miben látom a különbséget? Kitolódott a hajmosások közötti időszak. Korábban azt hittem és sajnos így is volt, hogy a hajamnak kell a kétnaponkénti mosás. Mióta ezt használom nyertem +2 napot. A másik változás amit megfigyeltem, hogy korábban néhány helyen olyan egészségtelenül csavarodott/göndörödött a hajam. Ezt nem tudom jobban leírni. Ennek nagy része azóta eltűnt. Gondolom tényleg több tápanyagot tud felvenni így. A hatás viszont csak addig tart, amíg rendszeresen hétről-hétre használom. Szerencsére nem túl időigényes a dolog így könnyen be lehet építeni a szokásos rutinunkba.
Kinek ajánlom? A zsíros, zsíros korpás, viszkető fejbőrtől szenvedőknek.

Az ázsiai hajápolásról szóló bejegyzést, termék linkekkel köztük több scalerrel is itt olvashatjátok.
Az Innisfree Green Tea Mint Scalert innen tudjátok megvenni. LINK

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...