Micimackótól az őszi divatig

Unknown | 9/05/2015
   Sikerült egész jól feltankolnom a női magazinok augusztusban megjelenő szeptemberi számából. (Sose értettem, hogy ha rá van írva egy adott hónapnak a neve miért jelenik meg már az előző hónapban?!) És ugye mi az ami biztosan nem maradhat ki a szeptemberi számból, az évszakváltás miatt a divat rész ami amúgy sem maradna ki csak most hangsúlyosabb. Itthon lévő anyukaként nem igazán mondhattam el magamról, hogy képben lennék, ami a divatot illeti. Na de most fellapoztam a szakirodalmat és megvilágosodtam, mint Micimackó az alábbi monológja után:
Így kezdte: "Ez a döngicsélés jelent valamit. Olyan nincs, hogy csak döngicsélés van meg zümmögés, és az nem jelent semmit. Ha döngicsélés van meg zümmögés, akkor ez azt jelenti, hogy valaki vagy valami döngicsél, illetve zümmög, és amennyire az én műveltségem futja, az egyetlen elképzelhető ok, ami valakit döngicsélésre, illetve zümmögésre indíthat, abban a tényben leli magyarázatát, hogy az illető egy méhecske."
Azután még hosszasan gondolkozott, és így fejezte be:
"Ami pedig azt illeti, ha valaki már méh, ezt a minőségét arra szokta felhasználni, hogy mézet készítsen."
Ezek után felállt, és így szólt:
- A mézkészítésnek pedig egyetlen értelmes okát és célját abban látom, hogy én a mézet megegyem.

Na jó, lehet az előbb egy kis túlzásba estem de a lényeg, hogy mindenki öltözködjön úgy, ahogy neki tetszik és amiben jól érzi magát. Ha egy kis trendiséget is szeretnénk viszont belecsempészni akkor idén ősszel a következők közül csemegézhetünk. Minden felhasznált kép a H&M és Mango  ooldaláról származik.

1. Vissza a '70-es évekbe!


overál
trapéz farmer

Teveszínű művelúr kabát

2. Hátizsák/vödör táska/övtáska
hátizsák

Hátizsák/vödör táska
 3. Fekete-fehér csíkok
Hosszú ujjú felső
Csíkos ruha


4. Gyöngy ékszerek
U alakú gyűrű
Dupla gyöngy fülbevaló


5. Bársony
Bársony blézer


6. Állatminta
Leopárd mintás sapka
Cipő


7.Kárpit minta
Virágos ruha
Ujjatlan ruha


8. Rojtok és az etno
Rojtos válltáska

Hajpánt

Bokacsizma


9. Szőrme díszítés a kabáton
Kapucnis kabát



10. Rock stílus - szegecsek
Szegecses vödörtáska


11. Vissza a suliba

Masnis ing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...