H&M Beauty krémpirosító és rúzsceruza

Unknown | 9/26/2015
  Az előzetes reklámanyagok alapján nagyon kíváncsi lettem a H&M új szépségápolási termékeire, így amikor rendeltem tőlük néhány dolgot gyorsan hozzácsaptam még egy krémpirosítót és egy rúzsceruzát.
Elég széles az új részleg kínálata: rúzsok, szemfestékpaletták, pirosítók, alapozók, ecsetek, neszesszerek, test- és hajápolási termékek alkotják.


 Általánosságban elmondható, hogy elég baráti az áruk. Egyetlen hátránya, hogy egy kicsit körülményesebb a beszerzése a vidékieknek, hiszen csak néhány kiemelt üzletben kapható Budapesten illetve a webshopból lehet megrendelni látatlanban.
Bár több termék is felkeltette a figyelmemet végül csak ezt a kettőt rendeltem meg, hogy ha esetleg nem válnak be ne maradjon a nyakamon egy csomó felesleges cucc.



Még sosem volt krémpirosítóm, így nem is volt kérdés, hogy 1990 forintért kipróbálom. A közelgő őszre-télre gondolva itt is és a rúzsceruzánál is kiléptem a megszokott komfortzónámból és egy kicsit sötétebb, barnásabb árnyalatokat választottam.

H&M Pure Velvet Cream Blusher Cameo Brown

A Cameo Brown árnyalatra esett a választásom, ami egy kellemes barnás hús szín. Sajnos elég borult volt az idő, amikor a felvételeket készítettem így nem tökéletesen színhű a  fénykép. 
A külső dicséretet érdemel, a fehér hatszögű csomagolás arany betűkkel és szegéllyel elég dekoratívra sikeredett. Az anyaghasználatról ez annyira nem mondható el, vékony kopogós műanyag. Ha kinyitjuk láthatjuk, hogy nem tettek bele tükröt, pedig a felső részbe simán elfért volna egy.  Az alsó részben található üregbe nem illeszkedik pontosan a pirosító, amit nyilvánvalóan utólag ragasztottak be.



Eldolgozni nagyon szépen lehet, kicsit féltem attól, hogy sötét lesz a világos bőrömhöz de egyáltalán nem így lett. Nagyon kellemes, természetes hatást lehet vele elérni. Én ujjal szoktam felvinni, viszont arra figyelnem kellett főleg az elején, hogy ne tegyek belőle túl sokat, mert akkor rögtön egy nem túl sikeres bohóc arca nézett vissza ráma tükörből.
Egész napra még nem használtam, de az biztos, hogy egy ruhavásárlással eltöltött délelőttöt kibírt.
Azt hiszem ennyi pénzért nem volt rossz vétel.



A másik választottam a rúzsceruza lett. Nagyon szeretem a Clinique Chubby-ját így felcsillant a szemem, amikor megláttam a H&M új rúzsceruzáját 1490 forintért. A kiválasztott árnyalat a When in Rome lett. Azt hiszem belejátszott, hogy idén pár napra elszöktünk a férjemmel Rómába romantikázni. Ez tulajdonképpen egy világosabb barna árnyalat.
Az első, amit a kicsomagolás után megállapítottam, hogy nem tekerős, mint a Chubby. A következő meglepetés az volt, hogy rágógumi illatú (az INCI középtáján meg is találjuk benne az illatanyagot). Amivel szintén elég hamar szembesültem, gyakorlatilag a felkenés után, hogy szárítja az ajkakat. Célszerű aláhidratálni. Gyakorlatilag 0 hidratálás, viszont az is igaz, hogy a matt rúzsokra ez általában igaz.
A feltétel után kb. 30-40 perccel elkaptam a kisfiamat és összepuszilgattam. Nem látszott az arcocskáján rúzsnyom, viszont a fehér body-ján már halványan igen. A puszilgatást követő újabb 40 perc múlva még mindig ugyanolyan volt a számon, nem látszott kopás igaz evés-ivás nem csak telefonálás volt. Ezután jött a vacsora teszt, amin sajnos már nem teljesített ilyen jól. Foltosan kopik belülről kifelé.
Próbáltam aláhidratálva is, így nem szárított, viszont a tartósságából sokat veszített.

Fent Cameo Brown
Lent: When in Rome


Összességében mindkettőről az a véleményem, hogy vannak tőlük profibb, jobban teljesítő cuccok viszont ha figyelembe vesszük az árukat, akkor hasonló árú termékek között egyáltalán nem vallanak szégyent. Egy próbát érdemes velük tenni.
Ráadásul, 2015. október 04-ig a 0128 kódot használva a megrendelés értékétől függetlenül ingyenes kiszállítás jár a H&M webshopjában.  LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...