Revlon Professional Nutri Color Creme 1002

Unknown | 3/10/2015
The Revlon Professional Nutri Color Creme is a very good product.

A Revlon Professional Nutri Color Creme 1002- 3in1 direkt színező pakolás a  márciusi Pixibox egyik terméke volt.




The Revlon Professional Nutri Color Creme is perfect for giving your hair new life. It's both a treatment and deposit colour. It's contains no ammonina and peroxide.
Althought I haven't got blonde hair I tried the no.1002 White Platinum shade.
The usage is very easy. The scent is delightful. I find this leaves my hair feeling healthy and more shinier.
The Revlon P. Nutri Color Creme is available in 15 shades.
It's a very good product. I recommend.

INCI: Water, Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Dicetyldimonium Chloride, Dimethhicone, Stearamidopropyl DimethylamineBehentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Polyquaternium-10, Dimethiconol, Basic Violet 2, Basic Blue 99, Basic Brown 16, Basic Red 76, Basic Yellow 57, Acid Violet 43, Benzyl Alcohol, Fragrance, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citric Acid, Lactic Acid, Methylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone  
 
Eredetileg ez a színező pakolás szőke illetve mellírozott hajra készült, a haj hamvasítására szolgál. Így egy kicsit húztam a számat, hogy kaptam egy számomra teljesen felesleges terméket. Később a Piximagazint olvasgatva figyeltem fel rá, hogy sötétebb hajszínűeknél a termék csillogást és ápolást ígér, amit az ismertető szerint ionos pigmentekkel és AHA gyümölcssavakkal ér el.
Így vettem egy nagy levegőt és Egy életem, egy hajam! felkiáltással kipróbáltam.

Az előkészületek

A pakolás használata nagyon egyszerű. A megmosott, törölközőszáraz hajra kell felvinni és az ujjainkkal vagy fésűvel egyenletesen eloszlatni a hajon. 3 perc elteltével le kell öblíteni.
Enyhe, kellemes illata van. Használata előtt nem tettem fel hajbalzsamot de így is nagyon jól megakadályozta a gubancolódást.

Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok, betartotta, amit ígért. Habár én csak fél tasaknyit használtam mégis fényes, egészségesnek látszó lett tőle a hajam.
Régóta kerestem már egy ilyen terméket, ami nem változtat a haj színén csak egy kis csillogást ad neki. Nekem nagyon bevállt. Aki pedig némi színt is szeretne adni a csillogáson kívül a hajának az 15 különböző árnyalatból választhat szőkétől a rezes vörösön át a sötét barnáig.
Bár a Pixi szerint az általuk küldött 24ml-es kiszerelés kereskedelmi forgalomban is kapható, ilyet nem találtam de 250ml itt és 100ml itt kiszerelést igen.

+: könnyű használat
         szép fényt ad a hajnak
         kiváltja a hajbalzsamot

-:  parabének

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...