Házi készítésű Thomas jelmez

Unknown | 2/12/2016


Itt a farsang áll a bál... a bál az valóban áll, hiszen ilyenkor elég sok szülő bajban van, hogy mégis minek kellene beöltöztetni a csemetét. Azt már az elején eldöntöttem, hogy magam szeretném elkészíteni a jelmezt. Ezután irány a net, ötleteket keresni.
Így jutotta el a Kifli és levendula blogra, amit minden magában egy kicsi kreativitást érző embernek, szívesen ajánlok. Olyan sok jó ötlet  van és jól érthetően le van írva + fényképezve a folyamat.

Itt találtam rá a kartonpapírból készült Thomasra. A lépések gyakorlatilag ugyanazok, mint ahogy levendula lány leírta és lefényképezte. Itt van az eredeti fázisfotókkal és részletes leírással.
Gyakorlatilag teljesen ugyanúgy készült, így nem írom le részletesen csak aláhúzással emelem ki, amiben eltértem az eredetitől.

Én egy Pampers dobozt használtam alapnak.
1. Először tapétavágó és cellux segítségével kialakítottam a testet. Az eredetihez képest annyiban tértem el, hogy a doboz aljának a felét is kivágtam.

2. Fekete fotókartonnal bevontam az orrát majd világoskékkel az oldalát és a hátulját.

3.A kerekeket én nem filctollal rajzoltam meg, hanem fekete kartonból kivágtam hat kereket majd a kék színűből is ugyanennyit. A kékeken kivágtam a küllők közötti részeket, majd a doboz oldalára ragasztottam őket.

4. Piros kartonból megcsináltam a kerekek feletti illetve a doboz elején és hátulján lévő díszcsíkokat. Fekete kartonból kivágtam az ütközőket és felragasztottam.

5. Ezután jött a dekorálás. Én nem filctollal rajzoltam meg az oldalán lévő motívumokat hanem piros kartonból 0,5 cm vastag csíkokat vágtam ki és abból alakítottam ki a kívánt mintákat. A kezek részére kivágott ablak is kapott egy sárga keretet, majd kivágtam a 1-es számot is.

6. Nem a hihetetlenül lenyűgöző rajztudásomról vagyok híres, így úgy gondoltam célszerűbb (hiszen ez az egyik legmeghatározóbb része a jelmeznek) ha kinyomtatom az arc részt.

.
Forrás
7. Ezután egy sötét lila selyempapírral befedtem a mozdony belsejét. 

8. A kémény wc papírgurigából készült el.

9. A teteje a férjem műve, így arról nem tudok leírást adni. Nagy vonalakban egy kartondoboz oldalából készítette el a tetőt és az alatta elhelyezkedő két merevítőt. Ezt bevonta fekete fotókartonnal majd középre került egy "korona", aminek a segítségével lehet a gyerek fejére tenni. A biztonság kedvéért még egy fekete szalagot is ragasztottam bele, hogy stabilabban lehessen rögzíteni. 

Az oviban nagy sikert aratott. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...