Januári szerzemények: ebay, iHerb, Jolse

Unknown | 1/29/2016
Végre megérkezett a januári rendeléseim első része. Gondoltam gyorsan meg is osztom veletek, ki tudja mikor érkezik meg a csapat másik fele.

Végre leadtam életem első rendelését az iHerb-en. Gyorsan ideért és mivel nem volt túl nagy összeg így a vámon sem volt semmi gond. Innen három dolog érkezett, egy Madre Labs Astaxanthin szérum (link), amit már egy ideje nézegetek de igazából a cég retinolos szérumára fájt a fogam, amit persze nem lehet kapni. Mivel elég jókat olvastam már az astaxanthinról és az ára is 1500 forint alatt van így nem sokat gondolkoztam elvégre egy erős antioxidáns mindig jól jön az ember lányának.

És ha lúd akkor legyen kövér alapon rendeltem hozzá egy doboz Healthy Origins Astaxanthin (link) étrendkiegészítő kapszulát, hátha így jobban ki tudja fejteni a hatását. Bár nekem nincs gondom az ilyesmivel de leírom hátha érdekes lehet valakinek, hogy viszonylag kicsik a kapszulák és könnyen lenyelhetőek.

Napi akcióban volt még a Sierra Bees mentolos ajakápolója (link) bár, hogy hogyan fogok 8 darabot elhasználni belőle azt nem tudom. Szépek az összetevői és a krémmánián is jókat írtak róla.

Az ebayről érkezett, ráadásul nagyon gyorsan, az arckefe (link). Mostanában nagyon felkapott arcmosáshoz arckefét használni de egyenlőre nem akartam több tízezer forintot költeni egy elektromos kefére. Őszintén, sokkalom is az árát és félek is, hogy sok lenne az érzékeny bőrömnek a hámlasztás mellett. Így maradtam a kézi verziónál 700 forintért és nem bántam meg a döntésemet. Tömött és puha szálai, könnyen használható, kézre eső formája van. Van egy kis zsinór a végén így amikor nem használjuk fel lehet akasztani. Elég nehezen szárad meg, gondolom amiatt, hogy elég sűrű. Párszor már használtam de nem érzem azt, hogy ne tudnék élni nélküle.

Jolse-nál fedeztem fel egy számomra eddig ismeretlen márkát, amikor szemkrémekre vadásztam. Mivel a Purebess Galactomyces 80 Eye Cream (link) nem túl drága, nagyon jó az összetevőlistája, ráadásul 50ml-es kiszerelésű így nem hezitáltam és megrendeltem. Jolsenál ingyenes a szállítás és rendelési értéktől függetlenül küld 3 mintát. A mintákból leginkább az Etude House új Big Cover Conceler BB-jére vagyok a leginkább kíváncsi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...